زامیت | بازیهای بتل رویال و ورزشی

مرکز بازیهای فوتبال اندروید و بازیهای بتل رویال

مرکز بازیهای فوتبال اندروید و بازیهای بتل رویال

کلمات کلیدی
آخرین نظرات
  • ۲۴ خرداد ۰۱، ۲۱:۰۹ - aydin piri
  • ۸ مرداد ۰۰، ۱۳:۲۶ - aydin piri
    ممنون

واتساپ برای اندروید

اطلاعات بیشتر در مورد پیام رسان واتس اپ
WhatsApp یک برنامه پیام‌رسان متنی بین پلتفرمی محبوب است که به شما امکان می‌دهد فقط با استفاده از یک برنامه داده، پیام ارسال کنید و تماس بگیرید. محبوب ترین پیام رسان جهان. WhatsApp بدون شک بهترین برنامه چت است. اجزای اصلی واتس اپ شامل تماس های ویدیویی و صوتی است. این بدان معنی است که شما می توانید بدون هیچ هزینه ای با افرادی که در لیست مخاطبین خود از این برنامه استفاده می کنند تماس بگیرید.

بهترین چیز در مورد چیزی که آن را بسیار بزرگ می کند پایگاه کاربر جهانی عظیم آن است. نیاز به برنامه پیامک را از بین می برد. پیام های رمزگذاری شده ایمن به شما امکان می دهد چت ایمن یا چت گروهی داشته باشید. پیام‌های گروهی و ابزارهای حرفه‌ای آن شما را قادر می‌سازد تا به راحتی با تعداد زیادی از افراد در ارتباط باشید. تماس صوتی از پیوست های رسانه پشتیبانی می کند.

توجه: افرادی که می‌خواهید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید باید این برنامه را نصب کرده و اتصال اینترنت کارآمد داشته باشند.

شما می توانید یک گروه ایجاد کنید و می توانید هر تعداد نفر را که می خواهید اضافه کنید. رسانه به اشتراک گذاشته شده در گروه برای همه اعضای گروه قابل مشاهده خواهد بود. یکی دیگر از قابلیت های جالب این است که دارای یک کمپرسور داخلی است که با آن تصویر شما به طور خودکار فشرده می شود تا اشتراک گذاری تصویر را آسان تر کند. در صورت دعوت به عضویت، می‌توانید به گروه‌هایی بپیوندید که توسط افراد دیگر ایجاد شده‌اند.

کنترل حریم خصوصی با WhatsApp
واتس اپ برخی از آخرین تنظیمات حریم خصوصی مانند قفل اثر انگشت را برای برنامه اندروید خود اضافه کرد. این امنیت فقط در دستگاه‌های دارای سنسور و دارای اندروید نسخه 6.0 یا بالاتر فعال است. برای تنظیم این به حساب > حریم خصوصی بروید و به پایین بروید. در پایین، گزینه ای برای قفل پیدا خواهید کرد. پس از فعال شدن، می توانید تایمر را طوری تنظیم کنید که قفل را درخواست کند. کاربران همچنان می توانند بدون باز کردن قفل به تماس ها پاسخ دهند و می توانند پیش نمایش فرستنده و متن پیام را در نوار اعلان پیام فعال یا غیرفعال کنند. همه اینها و اطلاعات بیشتر را می توانید در حریم خصوصی WhatsApp پیدا کنید.

سایر به روز رسانی های مهم شامل کنترل هایی مانند افرادی هستند که می توانند شما را به گروه ها اضافه کنند. به جای اینکه به همه اجازه دهید شما را به یک گروه اضافه کنند، می توانید آن را روی «مخاطبین من» تنظیم کنید یا مخاطبین خاصی را از اضافه کردن شما حذف کنید. این بدان معناست که اگر فردی را کنار گذاشته اید، همچنان می تواند برای شما یک دعوت خصوصی به گروهی ارسال کند که بپذیرید یا رد کنید.

در نهایت، قابلیت انتظار تماس برای واتس اپ اینجاست. این به کاربران این امکان را می‌دهد تا ببینند چه کسی با آنها تماس می‌گیرد، حتی زمانی که در حال تماس هستند. همانطور که کاربران تماس تلفنی استاندارد شما می توانند در حین تماس دیگر، تماس ورودی را بپذیرند یا رد کنند.

تم ها و حالت تاریک
کسانی که تا آخر شب با WhatsApp برای اندروید چت می کنند هیجان زده می شوند. ما این را به این دلیل می گوییم که آخرین حالت تاریک واتس اپ برای تسکین دید شما در حین گپ زدن با عزیزانتان آمده است. اگرچه واتس اپ در مقایسه با سایر برنامه ها برای وارد کردن این حالت تاخیر داشت، در اینجا و در زیر مراحل فعال کردن آن آمده است.

به تنظیمات، گزینه های بیشتر > تنظیمات > چت ها > تم بروید

پس از ورود به منوی تم ها، می توانید تم مورد نظر خود را انتخاب کنید.

خدمات وب و دسکتاپ واتس اپ:
در حالی که چت در حال حرکت یک موهبت با پیام رسان Whatsapp است، همچنان می توانید از طریق ورود به سیستم دسکتاپ یا لپ تاپ تجربه را بهبود ببخشید. به آن وب واتس اپ می گویند. کافی است یک پنجره در مرورگر رایانه خود باز کنید و کد QR را اسکن کنید. شما فوراً با تمام داده ها و چت های موجود در صفحه رایانه خود وارد دسکتاپ WhatsApp خواهید شد.

این به شما این امکان را می‌دهد که در حین انجام کارهای اداری خود از چت‌های خود مطلع باشید.

نسخه تجاری
واتس‌اپ با به‌روزرسانی‌های آتی خود بسیار نوآورانه عمل کرده است تا پیام‌رسان را همچنان فعال نگه دارد. اینترنت 4G افق های جدیدی را در سرتاسر جهان افزایش داده است و تیم واتس اپ از آن سرمایه گذاری کرده است و به ما واتس اپ بیزینس را می دهد که به ما امکان می دهد انواع کسب و کار کوچک و متوسط ​​و تجارت الکترونیک شکوفا شوند و با پایگاه مشتریان خود دست به کار شوند.

برخی از ویژگی های کسب و کار واتس اپ.

این به شما امکان می دهد یک نمایه تجاری با اطلاعات مفید برای مشتریان ایجاد کنید. مانند توضیحات فیلد و اطلاعات تماس.
می‌توانید با برچسب‌های کسب‌وکار، برگه‌ای روی مشتریان خود نگه دارید و مشتریان علاقه‌مند را برجسته کنید.
پاسخ های سریع شما را قادر می سازد تا به راحتی با مشتریان در ارتباط باشید. پیام های خودکار حتی زمانی که شما دور هستید از مشتریان شما مراقبت می کند.
آمار را می توان به عنوان یکی از مهمترین ویژگی ها نام برد. این به شما امکان می دهد تا نسبت ها و آمار مشتری را مشاهده کنید. که به نوبه خود یک کسب و کار را قادر می سازد تا یک استراتژی مناسب ایجاد کند.
واتس اپ همچنین راه حل های سازمانی را برای شرکت های بزرگتر ارائه می دهد، اما این گزینه بسته بندی شده هزینه اشتراک سالانه دارد.
محبوبیت:
بنابراین در مجموع واتس اپ پرکاربردترین برنامه چت در سراسر جهان است که روزانه تقریباً 1.5 میلیارد کاربر فعال با تازه واردان دارد. این سرویس چت را می توان در مقایسه با پیام های متنی استاندارد شما ایمن تر نامید. این به دلیل رمزگذاری انتها به انتها است. یکی دیگر از ویژگی هایی که در حال توسعه است پرداخت واتس اپ است. برنامه ریزی شده بود و در مرحله آزمایش بتا است. این ممکن است زمانی که راه مناسبی را در پیش گرفت، تبدیل به یک تغییر بازی برای اقتصاد جهانی بدون پول نقد شود.

برای دریافت برنامه های بیشتر وبلاگ زامیت را دنبال کنید.

  • aydin piri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی