زامیت | بازیهای بتل رویال و ورزشی

مرکز بازیهای فوتبال اندروید و بازیهای بتل رویال

مرکز بازیهای فوتبال اندروید و بازیهای بتل رویال

کلمات کلیدی
آخرین نظرات
  • ۲۴ خرداد ۰۱، ۲۱:۰۹ - aydin piri
  • ۸ مرداد ۰۰، ۱۳:۲۶ - aydin piri
    ممنون

۶ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

برنامه گوگل مپ اندروید

Google Maps APK برنامه نقشه جهان است که یافتن مسیر شما را آسان تر از همیشه می کند. دنیای صاف در کف دست شماست، تنها با چند لمس ملایم، می توانید به هر جایی بروید.

معرفی نقشه های گوگل


برخی از ویژگی های برجسته Google Maps
Google Maps در حال حاضر قدرتمندترین برنامه نقشه برداری و ناوبری موجود امروزی است که در بیش از 220 کشور و منطقه تحت پوشش قرار دارد. مهم نیست چقدر تلاش شده است و چقدر زمان لازم است تا نقشه های گوگل غنی، دقیق و قدرتمند شود. من و شما که از مزایای بسیار خوبی از این برنامه بهره مندیم، فقط می دانیم که همیشه باید از آن هر روز، در سرتاسر زمین استفاده کنیم، گویاترین گواه بر راحتی و پوشش Google Maps در حال حاضر است.

نه تنها مکان یابی و مکان یابی آدرسی که توسط کاربر وارد شده است، بلکه Google Maps نیز ابزاری موثر برای ردیابی شما از طریق ترافیک ساعت شلوغی است که باید از آن عبور کنید، مکان هایی برای غذا خوردن در داخل و خارج از کشور پیدا کنید. این برنامه اطلاعات دقیق مُهرهای زمانی، موقعیت یابی حمل و نقل عمومی GPS را به هم متصل می کند و فهرست می کند و به شما امکان می دهد بدانید کجا هستید، چقدر فاصله دارید تا به مکان مورد نظر خود برسید.

فناوری هوش مصنوعی ادغام شده در برنامه Google Maps یک نمونه معمولی از سطح هوش مصنوعی فعلی انسان است. Google Maps می تواند به جستجوهای موقعیت مکانی قبلی شما بستگی داشته باشد و به طور خودکار پیشنهادهای قانع کننده ای را برای مقاصد بعدی ارائه می دهد.

و اوج آن چند سال پیش بود، زمانی که گوگل ویژگی نقشه های سه بعدی را اعلام کرد، نقشه گوگل واقعا یک انفجار بود. به دور از انبوهی از رقبای دیگر و نقشه های داخلی در هر کشور، اکنون تنها با یک مکان، مهم نیست چقدر مبهم، شما همچنان می توانید یک شبیه سازی سه بعدی از آن مکان را به صورت دست اول مشاهده کنید، و حتی همه چیزهایی که در مجاورت هستند به وضوح مشخص است. همانطور که در مقابل چشم دیده می شود

این ویژگی از نظر تجاری، تاریخی و اقتصادی معنادار است، اما نقشه های سه بعدی واقعاً انسانیت زیادی در جنبه انسانی دارد. اگر هرگز سربازی دور از خانه نبوده‌اید، نمی‌توانید تصور کنید که دیدن خانه‌تان و روستای آشنای اطراف چقدر معنی دارد.

دانلود لاکی پچر بدون روت

Lucky Patcher لاکی پچر یک نرم افزار کاربردی مفید است که برای وصله و اصلاح فایل ها با فرمت apk. Lucky patcher برای بسیاری از بازی ها و برنامه های اندرویدی مناسب است. چنین بازی ها و برنامه هایی وجود دارند که دارای کد استاندارد شده برای تعامل با فروشگاه برنامه هستند، اما در عین حال ابزارهای محافظتی کاملاً قدرتمندی در برابر انواع تغییرات دارند.

دانلود نسخه جدید لاکی پچر این برنامه دستگاه اندروید را برای همه برنامه های ضبط شده اسکن می کند، شروع به مرتب سازی آنها بر اساس قابل قبول بودن و غیرقابل قبول بودن وصله ها می کند و دارای نرم افزار کاربردی است که پچ برای رتبه اول لیست مناسب خواهد بود. استفاده از پچ به آن مجاز است و در صورت انجام وظیفه، کاربران نسخه کامل ثبت شده را دریافت خواهند کرد.

در برخی از تغییرات، غیرفعال کردن تبلیغات مزاحم در برنامه ها امکان پذیر است، اما هر بار نمی تواند کار کند. برای اعمال پچ عجله نکنید، بهتر است ابتدا از اطلاعات برنامه نسخه پشتیبان تهیه کنید. ممکن است در طول استفاده از وصله‌ها، گیمرها در آینده فرصت دریافت برنامه کاربردی که پچ روی آن اعمال شده است را از دست بدهند.

پس از همه، یک نکته سریع برای حل این مشکل وجود دارد، فقط لازم است با بیشترین دقت سربرگ را دوباره بخوانید. این برنامه هرگز در گوگل پلی ظاهر نمی شود، دلایل خاص خود را دارد. برای استفاده از تمام ویژگی های تنظیمات نیاز به دسترسی روت است.

 

برنامه Spotify

برنامه Spotify چیست؟
Spotify اولین پلتفرم پخش موسیقی با تعداد زیادی کاربر است. طبق آمار در سال 2015، این اپلیکیشن به نقطه عطف 60 میلیون کاربر (شامل 15 میلیون کاربر پولی) رسیده است که رقم قابل توجهی است. چه چیزی Spotify را به بهترین پلتفرم پخش موسیقی امروز تبدیل کرد؟
به موسیقی و پادکست مناسب گوش دهید
می توان گفت که Spotify در زمینه ارائه موسیقی آنلاین "پادشاه" است زیرا این اپلیکیشن دارای یک فروشگاه بزرگ موسیقی با بیش از 40 میلیون آهنگ است. همه دارای حق چاپ موسیقی با کیفیت بالا هستند. این برنامه به طور مداوم آهنگ ها و آلبوم های جدید را به روز می کند تا به کاربران کمک کند آهنگ مورد نظر خود را سریع پیدا کنند.

درست مانند سرویس های پخش موسیقی معمولی، می توانید هر آهنگی را با وارد کردن عنوان آهنگ، نام هنرمند یا نام آلبوم در کادر جستجوی بالای برنامه پیدا کنید. روی "نمایش همه نتایج" کلیک کنید تا برنامه کل نتایج جستجو را نمایش دهد.

در مقایسه با رقبایی مانند Apple Music یا Pandora، Spotify نسبت به رقبای خود فروشگاه موسیقی بزرگی دارد. شما می توانید آهنگی از هر سبکی مانند پاپ، EDM، هارد راک، جاز، کی پاپ و غیره را به صورت رایگان پیدا کنید. در نسخه رایگان، شما از آهنگ ها در حالت ترکیبی لذت خواهید برد، یعنی اپلیکیشن هر آهنگی که در ابتدا به دنبال آهنگی که جستجو کرده اید را پخش می کند و شما مجاز به انتخاب آهنگ های مورد نظر برای گوش دادن نیستید.
کشف کردن
بر اساس تاریخچه و عادات موسیقی شما، Spotify به‌طور خودکار آهنگ‌هایی را که ممکن است دوست داشته باشید پیشنهاد می‌کند و آنها را در فهرست پخش می‌نویسد. این لیست های پخش بر اساس ژانر و حالت مرتب شده اند. وقتی Discover Weekly را در بالا باز می‌کنید، آهنگ‌هایی را می‌بینید که هنوز گوش نداده‌اید، اما احتمالاً دوست دارید. به خصوص، هر زمان که هنرمندان مورد علاقه‌تان آلبوم‌ها یا آلبوم‌های جدید منتشر کنند، برنامه اعلان‌های فوری برای شما ارسال می‌کند.

مزایا و معایب
طرفداران:

1. سازگار بر روی تمام سیستم عامل ها. می‌توانید در spotify.com، نرم‌افزار PC یا Mac، یا از طریق برنامه‌های موبایل به موسیقی گوش دهید…

2. امکان پیشنهاد خودکار آهنگ های عالی. رابط کاربری خوب و آسان برای استفاده.

3. موسیقی با کیفیت بالا، آهنگ ها کاملاً دارای حق چاپ هستند.

4. برخلاف سیاست نتفلیکس، در اینجا ما یک طرح رایگان داریم.

معایب:

1. قیمت اشتراک حق بیمه بسیار بالا است.

2. از ویژگی نمایش اشعار پشتیبانی نمی کند. این ویژگی حذف شده است.

3. فقط در کشورهای محدود موجود است.

 

منبع : دانلود اسپاتیفای از گوگل پلی

 

پیام رسان سریع رهاگرام یا رها مسنجر اندروید

Raha Messenger رهاگرام یکی از نسخه های غیر رسمی و فارسی تلگرام برای موبایل و تبلت های اندروید است که ضد فیلتر ( بدون فلیتر ) می باشد! این برنامه از امکانات مختلفی همانند دیگر اپ های تلگرامی برخوردار است که از سرعت و حریم خصوصی بالایی را دارا می باشد. یکی از ویژگی های مهم و قابل توجه این برنامه علاوه به امکانات دیگر داشتن ، دارای حالت روح است که می توانید بدون خوردن تیک دوم پیام (پی ام) پیام های مخاطب های خودرا بخونید بدون با خبر شدن آن ها که این ویژگی در برنامه های از جمله موبوگرام و … حذف شده است. البته رهاگرام سیستم و ویژگی های مانند قابلیت و ویژگی دوست یابی، بدون داشتن تبلیغات مزاحم و اذیت کننده ، داشتن سرعت عالی و بسیار بالا و …. از برخیا امکاناتی برنامه است که اشاره شد.

لازک به ذکر است که رهاگرام فقط نسخه تکامل یافته تلگرام از نظر امکانات و قابلیت ها است که همانطور نام برده شد امکانات عالی نسبت به تلگرام اصلی دارد. از لحاظ امنیت و … تغییر دیگری ندارد و شما مستقیما به سرور های اصلی (آی پد) تلگرام متصل خواهید شد که طبق گفته ای سازنده امنیت Rahagram همانند نسخه اصلی تلگرام است و از این لحاظ اطمینان خاطر می دهد.

اطلاعیه در مورد اسپمر زدن گوگل پلی: Rahagram رهاگرام مورد تائید گوگل قرار گرفته و شما با نصب راحت تری رو به رو خواهید شد و همچنین بعد از نضب و چت شاهد حذف نا خداگاه رهاگرام از موبایل خود توسط گوگل نخواهید بود.


ویژگی های اصلی تلگرام رها گرام Rahagram :

– ویژگی ذخیره باتر: حالت ذخیره باتری با ضرف جویی 70 درصدی در استفاده شارژ باتری

– امنیت بالا و تضمینی: رهاگرام از سرورهای اصلی تلگرام استفاده می کند که امنیت بالا را به همراه سرعت عالی فراهم می کند.

– بدون داشتن تبلیغات: عدم موجود تبلیغات مزاحم و اذیت کننده (سیستم ضد تبلیغاتی)

– داشتن حالت روح و چت مخفی: امکان چت کردن به صورت مخفی با کاربر مد نظر با به کار گیری حالت روح بدون تیک خوردن پیام ها و آفلاین شدن

– تم ها مناسب و زیبا: داشتن تم های مناسب و سفارش سازی با قابلیت

– بسیاری دیگر از امکانات دیگر از جمله دانلود خودکار، تنظیمات سفارشی برنامه و …

 

منبع : دانلود رها مسنجر اندروید

واتساپ برای اندروید

اطلاعات بیشتر در مورد پیام رسان واتس اپ
WhatsApp یک برنامه پیام‌رسان متنی بین پلتفرمی محبوب است که به شما امکان می‌دهد فقط با استفاده از یک برنامه داده، پیام ارسال کنید و تماس بگیرید. محبوب ترین پیام رسان جهان. WhatsApp بدون شک بهترین برنامه چت است. اجزای اصلی واتس اپ شامل تماس های ویدیویی و صوتی است. این بدان معنی است که شما می توانید بدون هیچ هزینه ای با افرادی که در لیست مخاطبین خود از این برنامه استفاده می کنند تماس بگیرید.

بهترین چیز در مورد چیزی که آن را بسیار بزرگ می کند پایگاه کاربر جهانی عظیم آن است. نیاز به برنامه پیامک را از بین می برد. پیام های رمزگذاری شده ایمن به شما امکان می دهد چت ایمن یا چت گروهی داشته باشید. پیام‌های گروهی و ابزارهای حرفه‌ای آن شما را قادر می‌سازد تا به راحتی با تعداد زیادی از افراد در ارتباط باشید. تماس صوتی از پیوست های رسانه پشتیبانی می کند.

توجه: افرادی که می‌خواهید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید باید این برنامه را نصب کرده و اتصال اینترنت کارآمد داشته باشند.

شما می توانید یک گروه ایجاد کنید و می توانید هر تعداد نفر را که می خواهید اضافه کنید. رسانه به اشتراک گذاشته شده در گروه برای همه اعضای گروه قابل مشاهده خواهد بود. یکی دیگر از قابلیت های جالب این است که دارای یک کمپرسور داخلی است که با آن تصویر شما به طور خودکار فشرده می شود تا اشتراک گذاری تصویر را آسان تر کند. در صورت دعوت به عضویت، می‌توانید به گروه‌هایی بپیوندید که توسط افراد دیگر ایجاد شده‌اند.

کنترل حریم خصوصی با WhatsApp
واتس اپ برخی از آخرین تنظیمات حریم خصوصی مانند قفل اثر انگشت را برای برنامه اندروید خود اضافه کرد. این امنیت فقط در دستگاه‌های دارای سنسور و دارای اندروید نسخه 6.0 یا بالاتر فعال است. برای تنظیم این به حساب > حریم خصوصی بروید و به پایین بروید. در پایین، گزینه ای برای قفل پیدا خواهید کرد. پس از فعال شدن، می توانید تایمر را طوری تنظیم کنید که قفل را درخواست کند. کاربران همچنان می توانند بدون باز کردن قفل به تماس ها پاسخ دهند و می توانند پیش نمایش فرستنده و متن پیام را در نوار اعلان پیام فعال یا غیرفعال کنند. همه اینها و اطلاعات بیشتر را می توانید در حریم خصوصی WhatsApp پیدا کنید.

سایر به روز رسانی های مهم شامل کنترل هایی مانند افرادی هستند که می توانند شما را به گروه ها اضافه کنند. به جای اینکه به همه اجازه دهید شما را به یک گروه اضافه کنند، می توانید آن را روی «مخاطبین من» تنظیم کنید یا مخاطبین خاصی را از اضافه کردن شما حذف کنید. این بدان معناست که اگر فردی را کنار گذاشته اید، همچنان می تواند برای شما یک دعوت خصوصی به گروهی ارسال کند که بپذیرید یا رد کنید.

در نهایت، قابلیت انتظار تماس برای واتس اپ اینجاست. این به کاربران این امکان را می‌دهد تا ببینند چه کسی با آنها تماس می‌گیرد، حتی زمانی که در حال تماس هستند. همانطور که کاربران تماس تلفنی استاندارد شما می توانند در حین تماس دیگر، تماس ورودی را بپذیرند یا رد کنند.

تم ها و حالت تاریک
کسانی که تا آخر شب با WhatsApp برای اندروید چت می کنند هیجان زده می شوند. ما این را به این دلیل می گوییم که آخرین حالت تاریک واتس اپ برای تسکین دید شما در حین گپ زدن با عزیزانتان آمده است. اگرچه واتس اپ در مقایسه با سایر برنامه ها برای وارد کردن این حالت تاخیر داشت، در اینجا و در زیر مراحل فعال کردن آن آمده است.

به تنظیمات، گزینه های بیشتر > تنظیمات > چت ها > تم بروید

پس از ورود به منوی تم ها، می توانید تم مورد نظر خود را انتخاب کنید.

خدمات وب و دسکتاپ واتس اپ:
در حالی که چت در حال حرکت یک موهبت با پیام رسان Whatsapp است، همچنان می توانید از طریق ورود به سیستم دسکتاپ یا لپ تاپ تجربه را بهبود ببخشید. به آن وب واتس اپ می گویند. کافی است یک پنجره در مرورگر رایانه خود باز کنید و کد QR را اسکن کنید. شما فوراً با تمام داده ها و چت های موجود در صفحه رایانه خود وارد دسکتاپ WhatsApp خواهید شد.

این به شما این امکان را می‌دهد که در حین انجام کارهای اداری خود از چت‌های خود مطلع باشید.

نسخه تجاری
واتس‌اپ با به‌روزرسانی‌های آتی خود بسیار نوآورانه عمل کرده است تا پیام‌رسان را همچنان فعال نگه دارد. اینترنت 4G افق های جدیدی را در سرتاسر جهان افزایش داده است و تیم واتس اپ از آن سرمایه گذاری کرده است و به ما واتس اپ بیزینس را می دهد که به ما امکان می دهد انواع کسب و کار کوچک و متوسط ​​و تجارت الکترونیک شکوفا شوند و با پایگاه مشتریان خود دست به کار شوند.

برخی از ویژگی های کسب و کار واتس اپ.

این به شما امکان می دهد یک نمایه تجاری با اطلاعات مفید برای مشتریان ایجاد کنید. مانند توضیحات فیلد و اطلاعات تماس.
می‌توانید با برچسب‌های کسب‌وکار، برگه‌ای روی مشتریان خود نگه دارید و مشتریان علاقه‌مند را برجسته کنید.
پاسخ های سریع شما را قادر می سازد تا به راحتی با مشتریان در ارتباط باشید. پیام های خودکار حتی زمانی که شما دور هستید از مشتریان شما مراقبت می کند.
آمار را می توان به عنوان یکی از مهمترین ویژگی ها نام برد. این به شما امکان می دهد تا نسبت ها و آمار مشتری را مشاهده کنید. که به نوبه خود یک کسب و کار را قادر می سازد تا یک استراتژی مناسب ایجاد کند.
واتس اپ همچنین راه حل های سازمانی را برای شرکت های بزرگتر ارائه می دهد، اما این گزینه بسته بندی شده هزینه اشتراک سالانه دارد.
محبوبیت:
بنابراین در مجموع واتس اپ پرکاربردترین برنامه چت در سراسر جهان است که روزانه تقریباً 1.5 میلیارد کاربر فعال با تازه واردان دارد. این سرویس چت را می توان در مقایسه با پیام های متنی استاندارد شما ایمن تر نامید. این به دلیل رمزگذاری انتها به انتها است. یکی دیگر از ویژگی هایی که در حال توسعه است پرداخت واتس اپ است. برنامه ریزی شده بود و در مرحله آزمایش بتا است. این ممکن است زمانی که راه مناسبی را در پیش گرفت، تبدیل به یک تغییر بازی برای اقتصاد جهانی بدون پول نقد شود.

برای دریافت برنامه های بیشتر وبلاگ زامیت را دنبال کنید.

دانلود برنامه های اندروید رایگان

enlightened در سالی که گذشت، برنامه‌های متعددی از دسته‌های مختلف وارد پلی‌استور یا گوگل پلی شدند که هر یک از آن‌ها در بخش‌های گوناگون می‌توانند بسیار کاربردی باشند. در ادامه به معرفی ۱۵ نمونه از بهترین برنامه‌های اندروید در سال ۲۰۲۰ می‌پردازیم که در این سال بیشترین استفاده را داشته‌اند.

فروشگاه بزرگ گوگل که با نام پلی‌استور شناخته می‌شود، هر سال تغییرات گسترده‌ای به خود می‌بیند و سال ۲۰۲۰ هم از این قاعده مستثنی نبود. در سالی که گذشت، برنامه‌های زیادی از دسته‌های مختلف وارد این فروشگاه شدند تا بدین ترتیب ۲۰۲۰ در کنار بهترین سال‌هایی قرار گیرد که پلی‌استور در آن پیشرفت چشمگیری داشت.

البته شیوع ویروس کرونا در رقم خوردن یک سری اتفاقات تأثیر زیادی داشت به گونه‌ای که مثلا برنامه‌هایی که قبل از این دوره‌ی ناخوشایند اصلا طرفداران زیادی نداشتند به یکی از پراستفاده‌ترین‌ها تبدیل شدند. از طرفی برنامه‌های قدیمی‌تر نیز با تغییرات متعددی همراه شدند تا بدین ترتیب فروشگاه گوگل غنی‌تر از هر زمان دیگری شود.

اما در این مطلب قصد داریم به معرفی ۱۵ برنامه‌ای بپردازیم که در سال ۲۰۲۰ بیشترین دانلود و استفاده را بین کاربران داشتند. به طور خلاصه، لیست برنامه‌های منتخب سال ۲۰۲۰ به شرح زیر است؛

دانلود برنامه اندروید رایگان :

Adobe Photoshop Camera
Bazaart
Cubasis 3
Dolby On
Firefox Daylight update
GitHub
Microsoft’s Math Solver
Olauncher
Oto Music
Pokémon Home
Socratic by Google
Vivaldi Browser
Plexamp
Zoom
The exposure API from Google and Apple

 

 

wink در مقاله های بعدی هم به برنامه های متعددی خواهیم پرداخت همیشه وبلاگ زامیت را به خاطر بسپارید. heart