زامیت | بازیهای بتل رویال و ورزشی

مرکز بازیهای فوتبال اندروید و بازیهای بتل رویال

مرکز بازیهای فوتبال اندروید و بازیهای بتل رویال

کلمات کلیدی
آخرین نظرات
  • ۲۴ خرداد ۰۱، ۲۱:۰۹ - aydin piri
  • ۸ مرداد ۰۰، ۱۳:۲۶ - aydin piri
    ممنون

کمک هواوی برای کره شمالی برای ساخت شبکه 3G

براساس مدارکی که بوسیله یک کدام از کارکنان کهن هواوی فاش شده‌ , این موسسه در ساخت شبکه‌ی تجاری 3G بی‌سیم به کره‌ شمالی امداد کرده‌ است . 


این مدارک که به وسیله واشنگتن پست دریافت‌ شده و دربرگیرنده دستورهای کاری قبلی , قراردادها و صفحه‌گسترده‌‌ها است , فاش میکند که هواوی در شرکت کردن با کمپانی بین‌المللی فناوری داده ها پاندا , متعلق‌ به دولت چین , طی هشت سال روی پروژه‌هایی برای ساخت و نگه‌داری یک شبکه‌ی تجاری 3G بی‌سیم در کره شمالی کار کرده‌ است . طی این شرکت کردن , هواوی از کمپانی بین‌المللی فناوری داده ها پاندا استعمال کرده تا امکانات شبکه‌ای موردنیاز برای ساخت شبکه‌ی 3G کره شمالی را به‌این مرزوبوم بفرستد . 


به نقل از واشنگتن پست , ادله افشای این مدارک به وسیله کارمند کهن هواوی , «اطلاعاتی در رابطه با منافع عمومی» بوده‌ است . 


براساس این گزارش , این داده ها در یکی پایگاه‌های داده‌ی هواوی دربردارنده اطلاعاتی در زمینه ی فعالیت‌های جهانی این مجموعه , قرار گرفته بوده‌ است . در ورقه ها داخلی هواوی , به‌دلایل خصوصی به کشورهای خاصی مثل کره شمالی و سوریه با کد اشاره می گردد . کره شمالی در صفحه های مقر داده به‌صورت «A9» ذخیره شده ‎است . بعد از نشر این ورقه ها داخلی , یک سخن‌گوی هواوی در بیانیه‌ای به ZDNET گفته‌ است که‌این این مجموعه درحال‌حاضر , «هیچ‌گونه حضور تجاری» در جمهوری دموکراتیک رفتار کره ( کره شمالی ) ندارد . 


این سخن‌گو همینطور بیشتر کرد : 


هواوی به کلیه قانون ها دارای ربط و ضوابط کشور‌ها و نواحی که در آن ها فعالیت می کند , تماما پایبند است . این پایبندی دربرگیرنده همگی نظارت‌های صادراتی , تحریم‌ها و ضوابط اداره ملل , آمریکا و اتحادیه اروپا می شود . 


در صورت درستی این افشاگری , هواوی که در بعضی تولیدات خویش از قطعات آمریکایی به کارگیری مینماید , تحریم‌های صادراتی این سرزمین در رابطه با ممنوعیت صادرات فروش قطعات آمریکایی به کره شمالی را نقض نموده است . کره شمالی همینطور به‌خاطر سیاست‌های اتمی و نقض ضوابط حقوق و دستمزد آدم زیر تحریم‌های بین‌المللی جای دارد .

  • aydin piri

شبکه 3G

هواوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی