زامیت | بازیهای بتل رویال و ورزشی

مرکز بازیهای فوتبال اندروید و بازیهای بتل رویال

مرکز بازیهای فوتبال اندروید و بازیهای بتل رویال

کلمات کلیدی
آخرین نظرات
  • ۲۴ خرداد ۰۱، ۲۱:۰۹ - aydin piri
  • ۸ مرداد ۰۰، ۱۳:۲۶ - aydin piri
    ممنون

دانلود لاکی پچر بدون روت

Lucky Patcher لاکی پچر یک نرم افزار کاربردی مفید است که برای وصله و اصلاح فایل ها با فرمت apk. Lucky patcher برای بسیاری از بازی ها و برنامه های اندرویدی مناسب است. چنین بازی ها و برنامه هایی وجود دارند که دارای کد استاندارد شده برای تعامل با فروشگاه برنامه هستند، اما در عین حال ابزارهای محافظتی کاملاً قدرتمندی در برابر انواع تغییرات دارند.

دانلود نسخه جدید لاکی پچر این برنامه دستگاه اندروید را برای همه برنامه های ضبط شده اسکن می کند، شروع به مرتب سازی آنها بر اساس قابل قبول بودن و غیرقابل قبول بودن وصله ها می کند و دارای نرم افزار کاربردی است که پچ برای رتبه اول لیست مناسب خواهد بود. استفاده از پچ به آن مجاز است و در صورت انجام وظیفه، کاربران نسخه کامل ثبت شده را دریافت خواهند کرد.

در برخی از تغییرات، غیرفعال کردن تبلیغات مزاحم در برنامه ها امکان پذیر است، اما هر بار نمی تواند کار کند. برای اعمال پچ عجله نکنید، بهتر است ابتدا از اطلاعات برنامه نسخه پشتیبان تهیه کنید. ممکن است در طول استفاده از وصله‌ها، گیمرها در آینده فرصت دریافت برنامه کاربردی که پچ روی آن اعمال شده است را از دست بدهند.

پس از همه، یک نکته سریع برای حل این مشکل وجود دارد، فقط لازم است با بیشترین دقت سربرگ را دوباره بخوانید. این برنامه هرگز در گوگل پلی ظاهر نمی شود، دلایل خاص خود را دارد. برای استفاده از تمام ویژگی های تنظیمات نیاز به دسترسی روت است.

 

  • aydin piri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی