زامیت | بازیهای بتل رویال و ورزشی

مرکز بازیهای فوتبال اندروید و بازیهای بتل رویال

مرکز بازیهای فوتبال اندروید و بازیهای بتل رویال

کلمات کلیدی
آخرین نظرات
  • ۲۴ خرداد ۰۱، ۲۱:۰۹ - aydin piri
  • ۸ مرداد ۰۰، ۱۳:۲۶ - aydin piri
    ممنون

اپ تلوبیون

تلوبیون یکی از بهترین اپلیکیشن های تماشای برنامه های صدا و سیما می باشد، که برای گوشی های اندروید و تبلت طراحی شده است. به وسیله ی این برنامه ی رایگان می توانید به بیش از ۳۰ کانال تلویزیونی به صورت زنده و آرشیوی دسترسی پیدا کنید و زمانی که در خارج از منزل ؛ در محل کار یا مترو و اتوبوس هستید؛ مسابقه ی زنده ی ورزشی یا سریال مورد علاقه ی خود را دنبال کنید.

اپلیکیشن تلوبیون اندروید همچنین دسته بندی های متنوعی دارد که علاوه بر جذب مخاطب از رده های سنی مختلف و با سلیقه های متفاوت، امکان یافتن محتوای مورد نظر را برای کاربران بسیار آسان می کند. به طور مثال در بخش کودکان این اپلیکیشن می توانید گلچینی از محبوب ترین و جدیدترین انیمیشن های مخصوص کودکان را پیدا کنید.
یا برای علاقمندان به ورزش نیز گل ها و خلاصه ی بازی های نیز با گزارش گزارشگران مشهور قرار داده می شود که معمولا جز محبوب ترین ویدیوهای آن هستند.
شما همچنین می توانید با استفاده از بخش جست و جوی سریع، ویدیو مورد نظر خود را به سرعت پیدا کنید. هنگام پخش ویدیو نیز قابلیت هایی مثل عقب یا جلو زدن ویدیو، توقف و مشاهده در حالت تمام صفحه را خواهید داشت. به طور کلی یک اپ اندرویدی کاربردی برای تماشای زنده شبکه های تلویزیون و یا ضبط آن ها و تماشا در زمان دیگری است. شما می توانید این نرم افزار کاربردی را برای گوشی اندروید خود از مایکت دانلود و نصب کنید.
ویژگی های این برنامه:
پخش زنده تمام شبکه ها
پوشش شبکه های استانی
پخش زنده مسابقات ورزشی
آرشیو کامل برنامه ها
قابلیت تماشای ویدیوها با کیفیت اچ دی
امکان جست و جوی سریع
قابلیت دانلود ویدیوها
دسته بندی های متنوع
آرشیو فیلم و سریال های ایرانی و خارجی
کاملا رایگان

  • aydin piri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی