زامیت | بازیهای بتل رویال و ورزشی

مرکز بازیهای فوتبال اندروید و بازیهای بتل رویال

مرکز بازیهای فوتبال اندروید و بازیهای بتل رویال

کلمات کلیدی
آخرین نظرات
  • ۲۴ خرداد ۰۱، ۲۱:۰۹ - aydin piri
  • ۸ مرداد ۰۰، ۱۳:۲۶ - aydin piri
    ممنون

نرم افزار Beat.ly اندروید

Beat.ly یک نرم افزار بسیار همه کاره است. هم یک ویرایشگر و پخش کننده ویدیو و هم سازنده موزیک ویدیو با افکت است. اگر شما فردی هستید که به دنبال نرم افزاری برای زنده تر و غنی تر کردن ویدیوهای خود هستید، این اپلیکیشن یک انتخاب صادقانه برای شما خواهد بود. این بازی از زمان عرضه، کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. با نسخه فعلی 1.17.10179، برنامه خطاهای اساسی را تکمیل و برطرف کرده است.

فقط نرم افزار بسیار مفید
Beat.ly یک نرم افزار فوق العاده پرکاربرد در بیش از 40 کشور در سراسر جهان است. نه تنها این، بلکه تحسین بسیاری را نه تنها از سوی اکثر مصرف کنندگان، بلکه از سوی منتقدان برجسته نیز دریافت کرد. این نرم‌افزار برای پاسخگویی به نیازهای موسیقی همه، به‌ویژه تأثیرگذاران - ولاگرها، تبلیغ‌کنندگان، یا سایر تولیدکنندگان فیلم کوتاه به وجود آمد تا ویدیوها را خاص‌تر کند.

این نرم افزار افکت های متنوع زیادی را ارائه می دهد که هر کدام نام متفاوتی دارند تا کاربران بتوانند سریع آن را تشخیص دهند. علاوه بر این، این افکت‌ها نیز به دسته‌های زیادی از جمله وبلاگ‌ها، سرگرمی‌ها، ملودی‌ها... تقسیم می‌شوند تا عالی‌ترین ویدیوهای ممکن را ایجاد کنید. نه تنها این، بلکه نرم افزار حاوی آهنگ های زیادی است که در بازار موجود یا محبوب هستند، با کیفیت فوق العاده بالا اما بدون مصرف حجم زیاد.

جلوه های مختلف و آسان برای استفاده
Beat.ly یک نرم افزار رایگان با رابط کاربری ساده است که استفاده از آن آسان است. ابتدا باید با مجموعه موجود در دستگاه خود اجازه دسترسی به این نرم افزار را بدهید. سپس ویدیوی موجود را که می‌خواهید ویرایش کنید انتخاب کنید، سپس نرم‌افزار به‌طور خودکار جلوه‌های زیر صفحه را نشان می‌دهد. کار ساده ای که باید انجام دهید این است که افکت مناسب را برای ویدیوی خود انتخاب کنید. در نهایت، آن را در دستگاه های خود دانلود کنید. هر چه مدت زمان ویدیو بیشتر باشد، بیشتر طول می کشد و شما را مجبور به صبر می کند.

  • aydin piri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی