زامیت | بازیهای بتل رویال و ورزشی

مرکز بازیهای فوتبال اندروید و بازیهای بتل رویال

مرکز بازیهای فوتبال اندروید و بازیهای بتل رویال

کلمات کلیدی
آخرین نظرات
  • ۲۴ خرداد ۰۱، ۲۱:۰۹ - aydin piri
  • ۸ مرداد ۰۰، ۱۳:۲۶ - aydin piri
    ممنون

دانلود نسخه جدید وایبر اندروید

وایبر به شما این امکان را می دهد که بدون هیچ پنی با عزیزان خود تماس بگیرید. برای این کار فقط به اتصال به اینترنت نیاز دارید. می توانید تصاویر خود را برای دوستان و اعضای خانواده خود ارسال کنید. علاوه بر این می توانید مانند واتساپ به صورت خصوصی پیام کوتاه ارسال یا پیام صوتی ارسال کنید.

مسلماً قبل از ظهور پیام رسان واتساپ ، یکی از محبوب ترین وسایل ارتباطی بین کاربران تلفن های هوشمند بود. وایبر نتوانست ویژگی های کاربر پسندی را ارائه دهد که منجر به سقوط آن شد. یک به روزرسانی اخیر ، رمزگذاری سرتاسری را اضافه کرده است ، اما آن نیز تقریباً چند ماه پس از ماه ها پشت سر گذاشتن واتساپ اتفاق می افتد که به خودی خود صحبت می کند.
در این برنامه ، یک فروشگاه برچسب وجود دارد که در آن می توانید جدیدترین برچسب ها را با توجه به روحیه و وضعیت فعلی چت خود پیدا کنید. وقتی این برنامه را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب می کنید ، این برنامه از شما می خواهد اجازه دهید به لیست مخاطبین شما دسترسی پیدا کند. از طریق این ، این برنامه مخاطبین را با viber نصب شده روی دستگاه های خود انتخاب می کند.

ویژگی های دانلود نسخه جدید وایبر اندروید :
راه اندازی وایبر در گوشی های هوشمند اندرویدی بسیار ساده است. پس از بارگیری برنامه ، فقط شماره تلفن و نام کاربری خود را در صفحه نمایش وارد کنید. بقیه را انجام می دهد و کاربر را با شماره تلفن همراه خود ثبت می کند. مانند بسیاری از خدمات پیام رسانی ، Viber نیز با ارسال پیام متنی به تلفن ، حساب شما را تأیید می کند.

پس از این فرآیند ، برنامه چند مجوز مانند دسترسی به دفترچه تلفن شما همراه با مجوزهای رسانه و گالری را درخواست می کند. به منظور کار صحیح و همگام سازی با دستگاه خود و جستجوی مخاطبین که از قبل در Viber هستند ، برنامه به این مجوزها نیاز دارد.
به عنوان مثال ، یک دکمه بزرگ آبی اضافه می کند ، لیستی از تمام مخاطبین شما که از Viber استفاده می کنند بالا می آید ، بنابراین می توانید به سرعت یک پیام تک به تک یا گروهی جدید را شروع کنید.

گپ های فعلی شما در برگه سمت چپ نمایش داده می شوند. جالب اینجاست که اگر با یک کاربر دیگر وایبر تماس بگیرید ، این یک ورودی در برگه Chats ایجاد می کند. اطلاعات کامل تماس ، از جمله اینکه آیا تماس ورودی یا خروجی بوده است ، در برگه "تماس ها" در سمت راست راست قرار دارد.

برگه مرکزی ، مخاطبین ، مخاطبین تلفن شما را آینه می کند. کاربران وایبر با نماد بنفش مشخص شده اند. با ضربه زدن روی یکی گزینه های تماس رایگان ، پیام های رایگان ، تماس های ویدئویی و تماس Viber-Out به شما داده می شود-که اساساً به معنای یک تماس معمولی است. روی ورودی فردی که از Viber استفاده نمی کند ضربه بزنید و این فرصت را دارید که او را دعوت کرده یا با Viber-Out تماس بگیرید. اگر می خواهید در مورد این برنامه بیشتر بدانید ، می توانید برای اطلاعات بیشتر از پشتیبانی viber دیدن کنید.

  • aydin piri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی