زامیت | بازیهای بتل رویال و ورزشی

مرکز بازیهای فوتبال اندروید و بازیهای بتل رویال

مرکز بازیهای فوتبال اندروید و بازیهای بتل رویال

کلمات کلیدی
آخرین نظرات
  • ۲۴ خرداد ۰۱، ۲۱:۰۹ - aydin piri
  • ۸ مرداد ۰۰، ۱۳:۲۶ - aydin piri
    ممنون

۵ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

اطلاعات کامل در مورد پیام رسان اینستاگرام

اپلیکیشن اینستاگرام بهترین راه برای ارتباط ماندن از طریق عکس‌های آنلاین است. تصاویر و فیلم های خود را با جهان به اشتراک بگذارید و با کلیک یک دکمه ، حساب های مشهور مورد علاقه خود را دنبال کنید. به اشتراک گذاشتن لحظات ارزشمند با دوستان و خانواده، یافتن حساب‌های جالب برای دنبال کردن، کشف آنچه دوستانتان در حال مشاهده هستند و پیگیری روندها در برنامه آسان است. طیف وسیعی از جلوه ها برای کاربران اینستاگرام در دسترس است مانند بومرنگ همراه با تعداد زیادی فیلترهای تصویری و تصویری زیبا که جلوه های ویژه ای به شما می بخشد. حتی می‌توانید در استوری‌های اینستاگرام لایو بروید و با فالوورهای خود در زمان واقعی ارتباط برقرار کنید. این برنامه در میان کاربران گروه های سنی مختلف بسیار محبوب ، قابل اعتماد و شناخته شده است. علاوه بر این ، کاملاً رایگان و بدون هزینه اضافی است. علاوه بر این ، می توانید از اینستاگرام برای ایجاد طرفداران با پست های سرگرم کننده خود استفاده کنید ، یک نام تجاری یا اشتیاق مانند تناسب اندام را تبلیغ کنید و از برچسب های جالب استفاده کنید تا در هیچ زمان مشهور اینستاگرام شوید.

 

ویژگی های مهم قابل توجه:

استفاده رایگان و بدون هزینه پنهان
عکس ها و فیلم های خود را با خانواده ، دوستان و بقیه جهان به اشتراک بگذارید
حساب های مشهور مورد علاقه خود را دنبال کنید
روندها را به راحتی پیگیری کنید
تعداد زیادی فیلتر عکس و فیلم در دسترس است
از استوری های اینستاگرام برای پخش زنده و تعامل با دنبال کنندگان خود استفاده کنید.
نحوه استفاده از اینستاگرام - راهنمای داشتن بهترین تجربه
استفاده از فیلترها: هنگامی که اینستاگرام برای اولین بار راه اندازی شد ، محدوده فیلترها بسیار اساسی بود. امروزه ، این برنامه ویژگی های زیادی را اضافه کرده است و کاربر می تواند عکس را از طریق برنامه یا از طریق گالری عکس ارسال کند. هزاران گزینه فیلتر اضافی وجود دارد. شما می توانید روشنایی ، ساختار ، کنتراست و موارد دیگر را ویرایش کنید. اگر قصد ارسال یک ویدیو را دارید ، داشتن قاب جلد را در نظر بگیرید. کاربران همچنین می توانند ویدیو را کوتاه کنند. رابط کاربری برنامه بسیار بصری است و شما قادر خواهید بود در کوتاه ترین زمان متوجه شوید و شروع به ویرایش و ارسال عکس های خود کنید! سایر گزینه های ویرایش عبارتند از: تنظیم گرما ، نکات برجسته ، تصویر ، اشباع ، گرما ، وضوح و سایه ها.


اشتراک گذاری پست های اینستاگرام خود: اکنون که تصویر خود را با فیلترها و ویرایش ها زیبا کرده اید ، آماده ارسال است! اگر عکس گروهی است، می توانید دوستان و خانواده خود را تگ کنید. کاربران همچنین می توانند مکانی را برچسب گذاری کنند. یکی از ویژگی های خوب که در اینجا مشاهده می شود این است که هنگام ارسال پست، می توانید بدون هیچ تلاش اضافی، پست کردن را در سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی نیز فعال کنید. همچنین می توانید هشتگ و توضیحات را به عکس اضافه کنید. پس از ارسال، بینندگان می توانند در مورد عکس نظر دهند. اگر در هر زمان ، می خواهید آن را ویرایش کنید ، می توانید.

مشاهده و ارسال استوری های اینستاگرام:
اینستاگرام فقط ارسال عکس و مشاهده دیگران نیست. آیا به طور کامل زندگی می کنید؟ می توانید فیلم یا عکس بگیرید و آنها را به عنوان داستان خود به اشتراک بگذارید. تفاوت این است که اینها بعد از 24 ساعت ناپدید می شوند. می توانید داستانهای دوستان خود را مشاهده کنید ، دوستان خود را در داستانهای خود برچسب گذاری کنید ، متون ، زرق و برق ، GIF اضافه کنید و آن را جاز کنید. درخواست بسیار ساده است زیرا تنها کاری که باید انجام دهید این است که انگشت خود را به چپ یا راست بکشید و یکی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید.

برای مشاهده برنامه های بیشتر حتما وبلاگ زامیت رو دنبال کنید.

دانلود نسخه جدید وایبر اندروید

وایبر به شما این امکان را می دهد که بدون هیچ پنی با عزیزان خود تماس بگیرید. برای این کار فقط به اتصال به اینترنت نیاز دارید. می توانید تصاویر خود را برای دوستان و اعضای خانواده خود ارسال کنید. علاوه بر این می توانید مانند واتساپ به صورت خصوصی پیام کوتاه ارسال یا پیام صوتی ارسال کنید.

مسلماً قبل از ظهور پیام رسان واتساپ ، یکی از محبوب ترین وسایل ارتباطی بین کاربران تلفن های هوشمند بود. وایبر نتوانست ویژگی های کاربر پسندی را ارائه دهد که منجر به سقوط آن شد. یک به روزرسانی اخیر ، رمزگذاری سرتاسری را اضافه کرده است ، اما آن نیز تقریباً چند ماه پس از ماه ها پشت سر گذاشتن واتساپ اتفاق می افتد که به خودی خود صحبت می کند.
در این برنامه ، یک فروشگاه برچسب وجود دارد که در آن می توانید جدیدترین برچسب ها را با توجه به روحیه و وضعیت فعلی چت خود پیدا کنید. وقتی این برنامه را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب می کنید ، این برنامه از شما می خواهد اجازه دهید به لیست مخاطبین شما دسترسی پیدا کند. از طریق این ، این برنامه مخاطبین را با viber نصب شده روی دستگاه های خود انتخاب می کند.

ویژگی های دانلود نسخه جدید وایبر اندروید :
راه اندازی وایبر در گوشی های هوشمند اندرویدی بسیار ساده است. پس از بارگیری برنامه ، فقط شماره تلفن و نام کاربری خود را در صفحه نمایش وارد کنید. بقیه را انجام می دهد و کاربر را با شماره تلفن همراه خود ثبت می کند. مانند بسیاری از خدمات پیام رسانی ، Viber نیز با ارسال پیام متنی به تلفن ، حساب شما را تأیید می کند.

پس از این فرآیند ، برنامه چند مجوز مانند دسترسی به دفترچه تلفن شما همراه با مجوزهای رسانه و گالری را درخواست می کند. به منظور کار صحیح و همگام سازی با دستگاه خود و جستجوی مخاطبین که از قبل در Viber هستند ، برنامه به این مجوزها نیاز دارد.
به عنوان مثال ، یک دکمه بزرگ آبی اضافه می کند ، لیستی از تمام مخاطبین شما که از Viber استفاده می کنند بالا می آید ، بنابراین می توانید به سرعت یک پیام تک به تک یا گروهی جدید را شروع کنید.

گپ های فعلی شما در برگه سمت چپ نمایش داده می شوند. جالب اینجاست که اگر با یک کاربر دیگر وایبر تماس بگیرید ، این یک ورودی در برگه Chats ایجاد می کند. اطلاعات کامل تماس ، از جمله اینکه آیا تماس ورودی یا خروجی بوده است ، در برگه "تماس ها" در سمت راست راست قرار دارد.

برگه مرکزی ، مخاطبین ، مخاطبین تلفن شما را آینه می کند. کاربران وایبر با نماد بنفش مشخص شده اند. با ضربه زدن روی یکی گزینه های تماس رایگان ، پیام های رایگان ، تماس های ویدئویی و تماس Viber-Out به شما داده می شود-که اساساً به معنای یک تماس معمولی است. روی ورودی فردی که از Viber استفاده نمی کند ضربه بزنید و این فرصت را دارید که او را دعوت کرده یا با Viber-Out تماس بگیرید. اگر می خواهید در مورد این برنامه بیشتر بدانید ، می توانید برای اطلاعات بیشتر از پشتیبانی viber دیدن کنید.

دانلود برنامه گیم گاردین مود برای اندروید

معرفی برنامه گیم گاردین برای اندروید GameGuardian :


قبلاً ، Lucky Patcher را به شما معرفی کردم - یک برنامه سبک وزن که به شما کمک می کند مجوزها ، مجوزها را حذف کنید یا برنامه ها و بازی های Android را وصله کنید. به موازات Lucky Patcher ، GameGuardian وجود دارد - برنامه ای که به شما کمک می کند تا بازی ها را هک کنید/تقلب کنید تا مزیتی کسب کنید.

در واقع ، GameGuardian به دلیل مشکلات سختگیرانه در سیاست گذاری و کمیسیون در Google Play منتشر نمی شود. اما با این وجود ، GameGuardian هنوز توسط بسیاری از افراد از وب سایت ها جستجو و بارگیری می شود. اگر نمی دانید GameGuardian را از کجا بارگیری کنید ، از یک منبع معتبر ، به APKMODY مراجعه کنید و این برنامه را از اینجا بارگیری کنید!

GameGuardian چیست؟
GameGuardian یک برنامه هک/تقلب بازی برای دستگاه های Android است. به عنوان مثال ، هنگامی که شما بازی خاصی را انجام می دهید ، کسب درآمد بسیار دشوار است یا برای غلبه بر چالش ها آنقدر سریع نیستید. GameGuardian در این مورد به شما کمک می کند.
بر اساس آمار واقعی بر اساس بازخورد کاربران ، GameGuardian می تواند اکثر بازی های آفلاین را هک کند. دخالت در سیستم پولی بسیار ساده است زیرا هیچ کنترل دقیقی از سوی توسعه دهنده و محدودیت های سایر اشیاء وجود ندارد. می توانید پول خود را افزایش دهید تا بتوانید اقلام خریداری کنید ، شخصیت ها را ارتقا دهید تا بهتر بازی کنید. البته هک کردن/تقلب می تواند کارهای بیشتری انجام دهد. می توانید هیولاها را آهسته تر حرکت دهید یا حتی آنها را منجمد کنید تا به راحتی نابود شوند.

علاوه بر این ، GameGuardian همچنین می تواند برای برخی از بازی های آنلاین استفاده شود. اگر می خواهید جزئیات بیشتر و نحوه انجام آن را بخوانید ، می توانید از صفحه اصلی برنامه یا آموزشهای ویدیویی در Youtube مشورت کنید.

GameGuardian چگونه کار می کند؟
بازیها با استفاده از توابع و متغیرها برنامه ریزی می شوند ، بنابراین عمل یا هر چیزی در بازی از پارامترها تشکیل شده است. به عنوان مثال ، سرعت ، ارز ، دشواری ، توانایی ، قدرت ... با تغییر این پارامترها ، فعالیت های درون بازی نیز تغییر می کند. GameGuardian این پارامترها را با توجه به مقادیری که وارد می کنید تغییر می دهد و مزیت را برای شما به ارمغان می آورد. به عبارت دیگر ، GameGuardian به طور مستقیم پارامترها را با تزریق کد به بازی در حالی که بازی فعال است تغییر می دهد.

آیا استفاده از GameGuardian ساده است؟
تیم توسعه GameGuardian مداخله کرد و بسیاری از جنبه های بازی را مدیریت کرد. در نتیجه ، روند بازی هک / تقلب برای کاربران ساده تر و بصری تر می شود. حتی اگر دانش برنامه نویسی چندانی ندارید ، باز هم می توانید برخی از بازی های مورد علاقه خود را هک کنید.

با این اوصاف ، GameGuardian پارامترهای بازی را تغییر می دهد. این بخش تجاری به خوبی اداره می شود و مقدار هر پارامتر (حداقل و حداکثر مقدار) ارائه می شود. فقط باید نوار لغزنده را بکشید یا مقداری در محدوده مربوطه را در کادرهای ورودی وارد کنید تا تغییر را مشاهده کنید.

دانلود واتساپ قدیمی روی گوشی ها ضعیف

WhatsApp یک سرویس پیام رسانی چند پلتفرمی است که از همان طرح داده اینترنتی استفاده می کند که برای ایمیل و وبگردی استفاده می کنید ، هیچ گونه هزینه ای برای ارسال پیام و برقراری ارتباط با دوستان شما وجود ندارد. علاوه بر پیام های اولیه ، کاربران WhatsApp می توانند گروه ایجاد کنند ، به طور نامحدود به یکدیگر تصاویر ، ویدئو و پیام های رسانه ای صوتی ارسال کنند.

WhatsApp همچنین برای رایانه های شخصی iPhone / iOS ، Windows و Mac در دسترس است. همچنین می توانید آخرین نسخه بتا WhatsApp را برای Android بارگیری کنید.

امکانات دانلود واتساپ قدیمی اندروید 4 :

بدون هزینه پنهان: هنگامی که شما و دوستان خود برنامه را بارگیری کردید ، می توانید از آن برای چت به اندازه دلخواه استفاده کنید. روزانه یک میلیون پیام رایگان برای دوستان خود ارسال کنید! WhatsApp از اتصال اینترنت شما استفاده می کند: 3G/EDGE یا Wi-Fi در صورت وجود.
چند رسانه ای: ویدئو ، تصاویر و یادداشت های صوتی را برای دوستان و مخاطبین خود ارسال کنید.
گپ گروهی: از مکالمات گروهی با مخاطبین خود لذت ببرید. افزودن یا حذف شرکت کنندگان در گروه ، تغییر موضوع گروه و تنظیم نماد گروه.
شخصی: یک عکس نمایه تنظیم کنید که به همه مخاطبین شما نشان داده شود
بدون هزینه بین المللی: همانطور که هیچ هزینه اضافی برای ارسال ایمیل بین المللی وجود ندارد ، هیچ هزینه ای برای ارسال پیام های WhatsApp به صورت بین المللی وجود ندارد. تا زمانی که پیام رسان واتس اپ را نصب کرده اید با دوستان خود در سراسر جهان چت کنید و از هزینه های پیام رسان بین المللی ناخوشایند خودداری کنید.
به پین ​​ها و نام های کاربری نه بگویید: چرا حوصله ندارید که یک پین یا نام کاربری دیگر را به خاطر بسپارید؟ WhatsApp مانند شماره پیامک با شماره تلفن شما کار می کند و با دفترچه تلفن تلفن موجود شما بی عیب و نقص ادغام می شود.
بدون نیاز به ورود به سیستم/خروج: دیگر در مورد خروج از رایانه یا دستگاه دیگر گیج کننده نیست. با اعلان های فشار WhatsApp همیشه روشن است و همیشه متصل است.
نیازی به افزودن دوستان نیست: کتاب آدرس شما برای اتصال خودکار شما با مخاطبین شما استفاده می شود. مخاطبین شما که قبلاً پیام رسان WhatsApp را دارند ، به طور خودکار در لیست موارد دلخواه ، شبیه به لیست دوستان ، نمایش داده می شوند.
پیام های آفلاین: حتی اگر اطلاعیه های فشار خود را از دست داده اید یا iPhone خود را خاموش کرده اید ، WhatsApp پیام های شما را به صورت آفلاین ذخیره می کند تا زمانی که آنها را در استفاده بعدی از برنامه بازیابی کنید.
و موارد دیگر: اشتراک گذاری مکان و مکانها ، تبادل مخاطبین ، کاغذ دیواری سفارشی ، صداهای اعلان سفارشی ، حالت افقی ، زمان بندی پیام ، تاریخچه چت ایمیل ، ارسال پیامها و رسانه ها به صورت همزمان به بسیاری از مخاطبین ، و موارد دیگر.
درباره سیاست حفظ حریم خصوصی جدید:

ما از افراد زیادی شنیده ایم که در مورد به روزرسانی اخیر ما چقدر سردرگمی وجود دارد. اطلاعات غلط زیادی باعث نگرانی شده است و ما می خواهیم به همه کمک کنیم اصول و حقایق خود را درک کنند.

WhatsApp بر اساس یک ایده ساده ساخته شده است: آنچه را که با دوستان و خانواده خود به اشتراک می گذارید بین شما باقی می ماند. این بدان معناست که ما همیشه از مکالمات شخصی شما با رمزگذاری سرتاسری محافظت می کنیم ، به طوری که نه WhatsApp و نه فیس بوک نمی توانند این پیام های خصوصی را ببینند. به همین دلیل است که ما گزارش هایی را که همه به آنها پیام می دهند یا با آنها تماس می گیرند ثبت نمی کنیم. ما همچنین نمی توانیم مکان مشترک شما را ببینیم و مخاطبین شما را با Facebook به اشتراک نمی گذاریم.

با این به روز رسانی ها ، هیچ کدام تغییر نمی کند. در عوض ، این به روزرسانی شامل گزینه های جدیدی است که افراد باید در WhatsApp به یک کسب و کار پیام دهند و شفافیت بیشتری در مورد نحوه جمع آوری و استفاده از داده ها فراهم می کند. در حالی که امروزه همه در واتس اپ با مشاغل خرید نمی کنند ، ما فکر می کنیم افراد بیشتری در آینده این کار را انجام می دهند و افراد مهمی از این خدمات آگاه هستند. این به روز رسانی توانایی ما برای به اشتراک گذاری داده ها با فیس بوک را افزایش نمی دهد.

ما در حال بازگشت تاریخی هستیم که در آن از افراد خواسته می شود شرایط را بررسی و قبول کنند. هیچ کس حساب کاربری خود را در 8 فوریه تعلیق یا حذف نمی کند. ما همچنین اقدامات بیشتری انجام خواهیم داد تا اطلاعات غلط در مورد نحوه عملکرد حریم خصوصی و امنیت در WhatsApp را برطرف کنیم. سپس به تدریج به سراغ افراد می رویم تا قبل از اینکه گزینه های جدید تجاری در 15 مه در دسترس قرار گیرند ، سیاست را با سرعت خود مرور کنند.

WhatsApp به رمزگذاری سرتاسری برای مردم در سراسر جهان کمک کرد و ما متعهد هستیم که در حال حاضر و در آینده از این فناوری امنیتی دفاع کنیم. از همه کسانی که با ما تماس گرفته اند و بسیاری از کسانی که به انتشار حقایق و جلوگیری از شایعات کمک کرده اند ، سپاسگزاریم. ما همچنان هر آنچه را در اختیار داریم قرار می دهیم تا WhatsApp را به بهترین روش برای برقراری ارتباط خصوصی تبدیل کنیم.

 

مشاهده عکس ها و فیلم های یک بار در WhatsApp

در حالی که گرفتن عکس یا فیلم با تلفن های ما به بخش مهمی از زندگی ما تبدیل شده است ، اما همه چیزهایی که به اشتراک می گذاریم برای تبدیل شدن به یک رکورد دیجیتالی دائمی لازم نیست. در بسیاری از گوشی ها ، عکاسی ساده به این معنی است که برای همیشه در رول دوربین شما اشغال می شود.

به همین دلیل امروز ما عکس ها و ویدئوهای View Once جدیدی را ارائه می دهیم که پس از باز شدن از چت ناپدید می شوند و به کاربران این امکان را می دهند تا بر حریم خصوصی خود کنترل بیشتری داشته باشند.

دانلود مسنجر جدید واتساپ ارو اندروید

اگر به اکثر MOD های WhatsApp نگاهی بیندازیم ، خواهیم دید که همه آنها بسیار شبیه به هم هستند زیرا همه آنها معمولاً بر اساس پیشرفتهای مشابه مانند GBWhatsApp هستند. و وقتی چنین نیستند ، اغلب این پیشرفتها آنطور که ما دوست داریم خوب نیستند. اما این مورد در مورد WhatsApp Aero ، MOD برای برنامه چت و پیام رسانی فوری که همراه با تغییرات بصری مهم است ، در حالی که به عنوان یک مشتری با کیفیت بالا ارائه می شود ، صادق نیست.

برای بسیاری از کاربران ، اصلی ترین MOD WhatsApp
ما عملکردهای مشابه سایر MOD ها را پیدا می کنیم اما دارای زیبایی ظاهری اصلی هستند. برای شروع ، رابط کاربری تغییرات عمده ای را متحمل شده است ، بنابراین ، این یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی است که می خواهند نوع متفاوتی از واتس اپ را در دست بگیرند.

اینها ویژگی ها و عملکردهای اصلی این برنامه است که مشابه سایر پیشرفت های مشابه است:

سفارشی سازی رابط.
کنترل بیشتر بر گزینه های حفظ حریم خصوصی.
انعطاف پذیری بیشتری در مورد ارسال فایل ها وجود دارد.
امکان بارگیری تم ها
اگر می خواهید نسخه WhatsApp متفاوت با نسخه رسمی را بارگیری کنید و هنگام سفارشی سازی جنبه های بصری بسیار انعطاف پذیر است ، تردید نکنید و APK WAAero را بارگیری کنید.

موارد جدید در آخرین نسخه
رفع اشکال جزئی.

 

 

cheeky منبع : دانلود واتساپ ارو اندروید