زامیت | بازیهای بتل رویال و ورزشی

مرکز بازیهای فوتبال اندروید و بازیهای بتل رویال

مرکز بازیهای فوتبال اندروید و بازیهای بتل رویال

کلمات کلیدی
آخرین نظرات
  • ۲۴ خرداد ۰۱، ۲۱:۰۹ - aydin piri
  • ۸ مرداد ۰۰، ۱۳:۲۶ - aydin piri
    ممنون

۱ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

بازی بتل رویال فورتنایت

بعد از اتمام شدن مدارس و دانشگاه ها همه ما سراغ یک سری بازیهای بتل رویال مثل فورتنایت میریم که سرو صدای زیادی را به پا کرده است و گیمر های زیادی با استفاده از سیستم عامل اندروید، آیفون، پی سی مشغول سرگرم با این گیم جذاب میباشند.

همان گونه که همه ی ماها شرکت های سازنده ی همه بازیهای پرطرفدار را میدانیم و باز هم میخواییم براتون ذکر کنم که بازی فورتنایت توسط شرکت محبوب و بزرگ اپیک گیمز ساخته شده است و طرفدار زیادی را تا الان به خودش جذب کرده است.

با خیلی از گیمر های موبایل و پی سی صحبت میکردن که بازی فورتنایت یک بازی کارتونی مثل پابجی میباشد اینو بگم که کارتونی هم شده باشد ولی تا این لحظه میلیون ها افراد دارن فورتنایت چه در موبایل و چه در سیستم عامل ویندوز بازی میکنند خیلی از کمپانی های بزرگ مثل اپل وارد بحث با این شدند و نزاشتند بازی فورتنایت در اپ استور مخصوص گوشی های آیفون منتشر بشه دلیلش یکم طولانی هست و همچنان این بازی در مارکت گوگل پلی هم موجود نمیباشد فقط و فقط میتونید از سایت های ایرانی و خود سایت اپیک گیمز این بازی رو به صورت رایگان نصب و فعال سازی کنید این نکته رو براتون عرض کنم باید برای ورورد به بازی ابزار فیـــلترشکن داشته باشید تا اپی شما عوض شود و همچنین برای ورود به سایت اپیک گیمز هم از این ابزار استفاده کنید.

برای ورود به این گیم باید از سایت اپیک گیمز اکانت داشته باشید این همه چیز خاصی نداره اگه نتونستید خیلی از سایت ها هستند که آموزش دادند با مراجعه به آن میتوانید مشکل خودتان را برطرف کنید. شخصیت های محبوبی مثل نیمار و... در بازی فورتنایت حضور دارند و فک کنم هر ماه یا 2 هفته بعدش شخصیت های جدید و بسیار نابی اضافه میشوند من هم در اینستاگرام و پیچ های مخصوص گیمینگ این اخبار را دنبال میکنم و امروز هم در تاریخ تیر ماه 7 ام 1400 یک شخصیت لوکی به بازی اضافه خواهد شد و در پیچ گیمینگ اینستاگرام چیتا گیم گذاشته بودند.

کمپانی سازنده این بازی در فروشگاه گوگل پلی عرضه نکرد چون 30 درصد از درون پرداخت بازی را باید به شرکت گوگل پلی میداد و همچنین این کمپانی میتواند سود بیشتری را به خود جذب کند.

مراحل ساخت حساب کاربری و اپیک گیمز و برای ورود به بازی :

اول باید سایت اپیک گیمز داخل گوگل سرچ کنید و وارد شوید.

قبل از ورود به سایت حتما فیــلتر شکن روشن کنید.

گشوری به دلخواه انتخاب کنید.

نام و نام خانوداگی، ایمیل،پسورد،نام کاربردی وغیره را وارد کنید.

با قوانین شما و با سایتتون موافقم تیک آنرا زده

در اخر اکانت شما ساخته خواهد شد سربلند باشید.