زامیت | بازیهای بتل رویال و ورزشی

مرکز بازیهای فوتبال اندروید و بازیهای بتل رویال

مرکز بازیهای فوتبال اندروید و بازیهای بتل رویال

کلمات کلیدی
آخرین نظرات
  • ۲۴ خرداد ۰۱، ۲۱:۰۹ - aydin piri
  • ۸ مرداد ۰۰، ۱۳:۲۶ - aydin piri
    ممنون

دانلود مرورگر اینترنت سامسونگ

مرورگر اینترنت سامسونگ روی همه گوشی های سامسونگ از قبل نصب شده است. این مرورگر برای گوشی های اندرویدی دارای ویژگی هایی است. شما از محافظت ردیابی، QR Reader و طرح بندی دکمه مرورگر برخوردار هستید که استفاده از آن در تلفن های بزرگتر آسان تر است.

هنگام استفاده از این مرورگر، هشداری در مورد سایت های مخرب دریافت می کنید تا از بازدید از وب سایت هایی که ممکن است سعی در سرقت داده های شما را داشته باشند، جلوگیری کنید. حجم برنامه 61 مگابایت است و در مقایسه با مرورگر کروم گوگل، طرح بسیار دقیق تری دارد.

مرورگر اینترنت سامسونگ برای اندروید
حجم کل برنامه 61 مگابایت است و توسط سامسونگ توسعه داده شده است. با محافظت از هرزنامه سامسونگ و فیلترهای شخص ثالث برای مسدود کردن محتوا، ایمن‌تر و ساده‌تر شدن مرور را ایمن می‌کند. کاربران می‌توانند همگام‌سازی داده‌ها را در بین دستگاه‌هایی که از مرورگر سامسونگ استفاده می‌کنند برای استفاده از تنظیمات شخصی‌شده یکسان در دستگاه‌ها ایجاد کنند.

پشتیبانی کامل از حالت تاریک در این مرورگر شگفت انگیز است. نه تنها رابط مرورگر می تواند تیره شود، بلکه می تواند ظاهر سایت ها را نیز تغییر دهد تا آنها را نیز تاریک کند. پشتیبانی از حالت تاریک به مرور اواخر شب کمک می کند. نه تنها رابط مرورگر تاریک می شود، بلکه می تواند ظاهر سایت ها را نیز تغییر دهد تا آنها را نیز تاریک کند.

برای مرور وب به صورت خصوصی، حالت مخفی را روشن کنید. شما همچنین می توانید با رمز عبور از حالت مخفی خود محافظت کنید. این به کاربران امکان می دهد بوکمارک ها و سابقه جستجوی خود را ذخیره و محافظت کنند. هنگامی که حالت خصوصی را روشن می کنید، پس زمینه به خاکستری تیره تبدیل می شود.

  • aydin piri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی