زامیت | بازیهای بتل رویال و ورزشی

مرکز بازیهای فوتبال اندروید و بازیهای بتل رویال

مرکز بازیهای فوتبال اندروید و بازیهای بتل رویال

کلمات کلیدی
آخرین نظرات
  • ۲۴ خرداد ۰۱، ۲۱:۰۹ - aydin piri
  • ۸ مرداد ۰۰، ۱۳:۲۶ - aydin piri
    ممنون

دانلود برنامه گیم گاردین مود برای اندروید

معرفی برنامه گیم گاردین برای اندروید GameGuardian :


قبلاً ، Lucky Patcher را به شما معرفی کردم - یک برنامه سبک وزن که به شما کمک می کند مجوزها ، مجوزها را حذف کنید یا برنامه ها و بازی های Android را وصله کنید. به موازات Lucky Patcher ، GameGuardian وجود دارد - برنامه ای که به شما کمک می کند تا بازی ها را هک کنید/تقلب کنید تا مزیتی کسب کنید.

در واقع ، GameGuardian به دلیل مشکلات سختگیرانه در سیاست گذاری و کمیسیون در Google Play منتشر نمی شود. اما با این وجود ، GameGuardian هنوز توسط بسیاری از افراد از وب سایت ها جستجو و بارگیری می شود. اگر نمی دانید GameGuardian را از کجا بارگیری کنید ، از یک منبع معتبر ، به APKMODY مراجعه کنید و این برنامه را از اینجا بارگیری کنید!

GameGuardian چیست؟
GameGuardian یک برنامه هک/تقلب بازی برای دستگاه های Android است. به عنوان مثال ، هنگامی که شما بازی خاصی را انجام می دهید ، کسب درآمد بسیار دشوار است یا برای غلبه بر چالش ها آنقدر سریع نیستید. GameGuardian در این مورد به شما کمک می کند.
بر اساس آمار واقعی بر اساس بازخورد کاربران ، GameGuardian می تواند اکثر بازی های آفلاین را هک کند. دخالت در سیستم پولی بسیار ساده است زیرا هیچ کنترل دقیقی از سوی توسعه دهنده و محدودیت های سایر اشیاء وجود ندارد. می توانید پول خود را افزایش دهید تا بتوانید اقلام خریداری کنید ، شخصیت ها را ارتقا دهید تا بهتر بازی کنید. البته هک کردن/تقلب می تواند کارهای بیشتری انجام دهد. می توانید هیولاها را آهسته تر حرکت دهید یا حتی آنها را منجمد کنید تا به راحتی نابود شوند.

علاوه بر این ، GameGuardian همچنین می تواند برای برخی از بازی های آنلاین استفاده شود. اگر می خواهید جزئیات بیشتر و نحوه انجام آن را بخوانید ، می توانید از صفحه اصلی برنامه یا آموزشهای ویدیویی در Youtube مشورت کنید.

GameGuardian چگونه کار می کند؟
بازیها با استفاده از توابع و متغیرها برنامه ریزی می شوند ، بنابراین عمل یا هر چیزی در بازی از پارامترها تشکیل شده است. به عنوان مثال ، سرعت ، ارز ، دشواری ، توانایی ، قدرت ... با تغییر این پارامترها ، فعالیت های درون بازی نیز تغییر می کند. GameGuardian این پارامترها را با توجه به مقادیری که وارد می کنید تغییر می دهد و مزیت را برای شما به ارمغان می آورد. به عبارت دیگر ، GameGuardian به طور مستقیم پارامترها را با تزریق کد به بازی در حالی که بازی فعال است تغییر می دهد.

آیا استفاده از GameGuardian ساده است؟
تیم توسعه GameGuardian مداخله کرد و بسیاری از جنبه های بازی را مدیریت کرد. در نتیجه ، روند بازی هک / تقلب برای کاربران ساده تر و بصری تر می شود. حتی اگر دانش برنامه نویسی چندانی ندارید ، باز هم می توانید برخی از بازی های مورد علاقه خود را هک کنید.

با این اوصاف ، GameGuardian پارامترهای بازی را تغییر می دهد. این بخش تجاری به خوبی اداره می شود و مقدار هر پارامتر (حداقل و حداکثر مقدار) ارائه می شود. فقط باید نوار لغزنده را بکشید یا مقداری در محدوده مربوطه را در کادرهای ورودی وارد کنید تا تغییر را مشاهده کنید.

  • aydin piri

نظرات  (۱)

عالی ♥

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی