زامیت | بازیهای بتل رویال و ورزشی

مرکز بازیهای فوتبال اندروید و بازیهای بتل رویال

مرکز بازیهای فوتبال اندروید و بازیهای بتل رویال

کلمات کلیدی
آخرین نظرات
  • ۲۴ خرداد ۰۱، ۲۱:۰۹ - aydin piri
  • ۸ مرداد ۰۰، ۱۳:۲۶ - aydin piri
    ممنون

۳ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

برنامه جدید همراه اول آوانو اندروید

اپلیکیشن اوانو با ارائه مجموعه‌ای کامل و هدفمند از سرویس‌های کارآمد و پرتقاضای روز، برای پاسخ‌گویی به نیازهای کاربران ساخته شده است. در این اپلیکیشن، تلاش شده است تا فرایندهای خرید، پرداخت قبض، انتقال وجه و چندین سرویس ضروری دیگر، ساده‌تر، کارآمدتر از پیش در اختیار کاربران قرار بگیرد. هدف از ساخت و عرضه اوانو؛ این سوپراپلیکیشن کاربردی و مفید، برداشتن گام‌هایی محکم و استوار برای تقویت و بهبود صنعت دیجیتال این مرز و بوم است.

 

ویژگی های برنامه اوانو همراه اول :

  • خرید شارژ
  • پرداخت قبض
  • خرید بسته های اینترنتی
  • مشاهده و دریافت موجودی حساب
  • کارت به کارت
  • خدمات بانکی و کلی قابلیت های خفن
  • امکان مشاهده کلیه قراردادهایی که ایجاد شده و انصراف از قرارداد مورد نظر
  • انتقال اعتبار کیف پول با وارد کردن شماره تلفن کاربر دیگر اوانو
  • مشاهده و استفاده از اعتبار تخصیص یافته همراه اول
  • و بیشتر

 

برنامه های ویرایشگر اندروید

CapCut اندروید یک برنامه همه کاره برای ویرایش ویدیو است. این به شما کمک می کند ویدیوهای باورنکردنی ایجاد کنید. پس از تولید آثار سمعی و بصری شما آسان است. این ویرایشگر می‌تواند کلیپ‌ها را اضافه کند، مقادیر را تنظیم کند، کلیپ‌ها را برش دهد و موسیقی و برچسب‌ها را اضافه کند.

دانلود و استفاده آسان:
برای دانلود اپلیکیشن CapCut کافیست روی دکمه دانلود در بالا کلیک کنید. فایل APK برنامه را دانلود کنید و پس از پایان دانلود آن را نصب کنید. استفاده از این برنامه بسیار آسان است و بسیار قابل مدیریت است. برش، معکوس و تغییر سرعت. درست کردن آن آسان تر از همیشه است. همچنین به شما امکان می دهد تا در صورت کاهش سرعت یا افزایش سرعت ویدیو، سرعت پخش را کنترل کنید. فقط لحظات فوق العاده خود را ارسال می کنید.

ویژگی های CapCut:
برای شروع ایجاد یک ویدیو، فقط باید یک پروژه را باز کنیم و از طریق ابزارهای متعدد موجود در برنامه، خود را برای خلاقیت آماده کنیم. ساختن ویدیوها با CapCut بر اساس ویرایش یک جدول زمانی است و می‌توانید عناصر مختلفی را در لایه‌های مختلف اضافه کنید تا بهترین آثار خود را به نمایش بگذارید. شما می توانید هر قسمت از کلیپ را انتخاب کنید و آن را به دلخواه ویرایش کنید. اگر می‌خواهید آهنگی هیجان‌انگیز به ویدیوی خود اضافه کنید، CapCut دارای مجموعه‌ای از آهنگ‌ها و آهنگ‌های پشتیبان است. و همچنین بسیاری از برچسب ها و فونت ها برای اضافه کردن کمی سرگرم کننده. ایجاد یک ویدیوی با کیفیت و با کیفیت بالا با این برنامه فقط چند دقیقه طول می کشد. پس از اتمام ویرایش، فقط روی دکمه صادرات ضربه بزنید تا ویدیوهای خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. برنامه دیگری و همچنین KineMaster را امتحان کنید.

 

VivaVideo برای اندروید یک برنامه ویرایش ویدیو انعطاف پذیر برای دستگاه های اندرویدی است. این ویرایشگر دارای بسیاری از ویژگی های رایگان برای استفاده است که استفاده از آنها حتی برای مبتدیان بسیار آسان است. می‌توانید از میان ابزارهای مختلف، ویدیوهایی با ظاهر عالی برای ویدیوهای ویدیویی خود در تلفن هوشمند اندرویدی خود ایجاد کنید.

با VivaVideo می توانید ویدیوهای خود را به دلخواه ویرایش کنید. یک رابط کاربری ساده و مفید دائما منتظر ویرایش های شما مانند افزودن فیلترها، اسلایدها، کلاژها است. با برنامه ویرایش ویدیو، از عکس های خود فیلم های کوتاه بسازید و فیلم های خود را ویرایش کنید. همچنین، از عکس های قدیمی خود برای دوستان، خانواده و دوستداران آلبوم های دیجیتال ایجاد کنید. VivaVideo: Video Editing محبوب ترین برنامه ویرایش ویدیو برای گوشی های اندرویدی در چند وقت اخیر است. علاوه بر این، برای اطلاعات بیشتر، می توانید وب سایت Vivavideo.

ویرایشگر ویدیو برای وبلاگ های شما
با استفاده از امکاناتی مانند گزینه های دوربین تخصصی، FX، موزیک ویدیو و کلاژ. کلیپ های ویدیویی خود را با یک ویرایشگر کاربرپسند ویرایش کنید، به شما این امکان را می دهد که فیلم های اضافی را کوتاه کنید و چندین کلیپ را به هم بپیوندید تا یک ویدیو با نتایج و جلوه های حرفه ای بسازید.

دانلود برنامه شاد برای اندروید | نسخه جدید

اپلیکیشن شاد بزرگ ترین اپلیکیشن تعاملی کشور است که پیاده سازی شده است؛ درحال حاضر با گذشت مدت زمان کوتاه از شروع این پروژه ملی، بیش از ۱۸ میلیون کاربر در این زیست بوم دیجیتال فعال هستند.

 

با توجه به دوران قرنطینه و وجود بیماری، شبکه اجتماعی دانش‌آموزان (شاد) آماده بهره‌برداری می‌شود و از این پس شاگردان می‌توانند بدون نیاز به حضور در کلاس‌های حضوری از خدمات آموزشی آنلاین در این اپلیکیشن بهره‌مند شوند. برنامه شاد آموزش و پرورش برای تحصیل دانش آموزان بصورت مجازی می باشد که از طریق آن می توانید به برنامه درسی خود دسترسی داشته باشید. با دانلود برنامه شاد با توجه به شرایط موجود و عدم امکان حضور در مدارس، این برنامه از سوی سازمان آموزش و پرورش ارائه شده تا محصلین از طریق اینترنت درس های خود را مرور کنند.

 

روش ورود و استفاده از برنامه شاد – آموزش آنلاین دانش آموزان
دانش آموزان قادرند از دو روش به کلاس درس خود وارد شوند؛ با ورود مستقیم به سایت شبکه اجتماعی دانش آموزان «شاد» با وارد کردن کدملی و یا اگر مدیر مدرسه پیام رسان را اطلاع رسانی کرده باشد دانش آموزان می‌توانند مستقیم به پیام رسان وارد شوند و با وارد کردن کدملی به طور خودکار به کلاس هدایت خواهند شد. با دانلود برنامه شاد و ورود به برنامه می توانید اطلاعات بیشتری نیز کسب کنید.

پس از نصب اپلیکیشن و وارد کردن شماره موبایل، پیامک تایید ارسالی را در اپلیکیشن وارد کنید تا وارد محیط برنامه شوید. لطفاً پس‌ از ورود، در قسمت تنظیمات، پروفایل دانش آموز را با نام و نام خانوادگی و تصویر او تکمیل فرمایید.
حال، گزینه ورود مدیر/معلم/دانش آموز را انتخاب کنید. در کادر نمایش داده شده، نقش خود را انتخاب کنید. یعنی اگر دانش آموز هستید مطابق عکس زیر بر روی دانش آموز لمس (کلیک) کنید.