زامیت | بازیهای بتل رویال و ورزشی

مرکز بازیهای فوتبال اندروید و بازیهای بتل رویال

مرکز بازیهای فوتبال اندروید و بازیهای بتل رویال

کلمات کلیدی
آخرین نظرات
  • ۲۴ خرداد ۰۱، ۲۱:۰۹ - aydin piri
  • ۸ مرداد ۰۰، ۱۳:۲۶ - aydin piri
    ممنون

اطلاعات کامل در مورد پیام رسان اینستاگرام

اپلیکیشن اینستاگرام بهترین راه برای ارتباط ماندن از طریق عکس‌های آنلاین است. تصاویر و فیلم های خود را با جهان به اشتراک بگذارید و با کلیک یک دکمه ، حساب های مشهور مورد علاقه خود را دنبال کنید. به اشتراک گذاشتن لحظات ارزشمند با دوستان و خانواده، یافتن حساب‌های جالب برای دنبال کردن، کشف آنچه دوستانتان در حال مشاهده هستند و پیگیری روندها در برنامه آسان است. طیف وسیعی از جلوه ها برای کاربران اینستاگرام در دسترس است مانند بومرنگ همراه با تعداد زیادی فیلترهای تصویری و تصویری زیبا که جلوه های ویژه ای به شما می بخشد. حتی می‌توانید در استوری‌های اینستاگرام لایو بروید و با فالوورهای خود در زمان واقعی ارتباط برقرار کنید. این برنامه در میان کاربران گروه های سنی مختلف بسیار محبوب ، قابل اعتماد و شناخته شده است. علاوه بر این ، کاملاً رایگان و بدون هزینه اضافی است. علاوه بر این ، می توانید از اینستاگرام برای ایجاد طرفداران با پست های سرگرم کننده خود استفاده کنید ، یک نام تجاری یا اشتیاق مانند تناسب اندام را تبلیغ کنید و از برچسب های جالب استفاده کنید تا در هیچ زمان مشهور اینستاگرام شوید.

 

ویژگی های مهم قابل توجه:

استفاده رایگان و بدون هزینه پنهان
عکس ها و فیلم های خود را با خانواده ، دوستان و بقیه جهان به اشتراک بگذارید
حساب های مشهور مورد علاقه خود را دنبال کنید
روندها را به راحتی پیگیری کنید
تعداد زیادی فیلتر عکس و فیلم در دسترس است
از استوری های اینستاگرام برای پخش زنده و تعامل با دنبال کنندگان خود استفاده کنید.
نحوه استفاده از اینستاگرام - راهنمای داشتن بهترین تجربه
استفاده از فیلترها: هنگامی که اینستاگرام برای اولین بار راه اندازی شد ، محدوده فیلترها بسیار اساسی بود. امروزه ، این برنامه ویژگی های زیادی را اضافه کرده است و کاربر می تواند عکس را از طریق برنامه یا از طریق گالری عکس ارسال کند. هزاران گزینه فیلتر اضافی وجود دارد. شما می توانید روشنایی ، ساختار ، کنتراست و موارد دیگر را ویرایش کنید. اگر قصد ارسال یک ویدیو را دارید ، داشتن قاب جلد را در نظر بگیرید. کاربران همچنین می توانند ویدیو را کوتاه کنند. رابط کاربری برنامه بسیار بصری است و شما قادر خواهید بود در کوتاه ترین زمان متوجه شوید و شروع به ویرایش و ارسال عکس های خود کنید! سایر گزینه های ویرایش عبارتند از: تنظیم گرما ، نکات برجسته ، تصویر ، اشباع ، گرما ، وضوح و سایه ها.


اشتراک گذاری پست های اینستاگرام خود: اکنون که تصویر خود را با فیلترها و ویرایش ها زیبا کرده اید ، آماده ارسال است! اگر عکس گروهی است، می توانید دوستان و خانواده خود را تگ کنید. کاربران همچنین می توانند مکانی را برچسب گذاری کنند. یکی از ویژگی های خوب که در اینجا مشاهده می شود این است که هنگام ارسال پست، می توانید بدون هیچ تلاش اضافی، پست کردن را در سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی نیز فعال کنید. همچنین می توانید هشتگ و توضیحات را به عکس اضافه کنید. پس از ارسال، بینندگان می توانند در مورد عکس نظر دهند. اگر در هر زمان ، می خواهید آن را ویرایش کنید ، می توانید.

مشاهده و ارسال استوری های اینستاگرام:
اینستاگرام فقط ارسال عکس و مشاهده دیگران نیست. آیا به طور کامل زندگی می کنید؟ می توانید فیلم یا عکس بگیرید و آنها را به عنوان داستان خود به اشتراک بگذارید. تفاوت این است که اینها بعد از 24 ساعت ناپدید می شوند. می توانید داستانهای دوستان خود را مشاهده کنید ، دوستان خود را در داستانهای خود برچسب گذاری کنید ، متون ، زرق و برق ، GIF اضافه کنید و آن را جاز کنید. درخواست بسیار ساده است زیرا تنها کاری که باید انجام دهید این است که انگشت خود را به چپ یا راست بکشید و یکی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید.

برای مشاهده برنامه های بیشتر حتما وبلاگ زامیت رو دنبال کنید.

  • aydin piri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی