زامیت | بازیهای بتل رویال و ورزشی

مرکز بازیهای فوتبال اندروید و بازیهای بتل رویال

مرکز بازیهای فوتبال اندروید و بازیهای بتل رویال

کلمات کلیدی
آخرین نظرات
  • ۲۴ خرداد ۰۱، ۲۱:۰۹ - aydin piri
  • ۸ مرداد ۰۰، ۱۳:۲۶ - aydin piri
    ممنون

پیام رسان سریع رهاگرام یا رها مسنجر اندروید

Raha Messenger رهاگرام یکی از نسخه های غیر رسمی و فارسی تلگرام برای موبایل و تبلت های اندروید است که ضد فیلتر ( بدون فلیتر ) می باشد! این برنامه از امکانات مختلفی همانند دیگر اپ های تلگرامی برخوردار است که از سرعت و حریم خصوصی بالایی را دارا می باشد. یکی از ویژگی های مهم و قابل توجه این برنامه علاوه به امکانات دیگر داشتن ، دارای حالت روح است که می توانید بدون خوردن تیک دوم پیام (پی ام) پیام های مخاطب های خودرا بخونید بدون با خبر شدن آن ها که این ویژگی در برنامه های از جمله موبوگرام و … حذف شده است. البته رهاگرام سیستم و ویژگی های مانند قابلیت و ویژگی دوست یابی، بدون داشتن تبلیغات مزاحم و اذیت کننده ، داشتن سرعت عالی و بسیار بالا و …. از برخیا امکاناتی برنامه است که اشاره شد.

لازک به ذکر است که رهاگرام فقط نسخه تکامل یافته تلگرام از نظر امکانات و قابلیت ها است که همانطور نام برده شد امکانات عالی نسبت به تلگرام اصلی دارد. از لحاظ امنیت و … تغییر دیگری ندارد و شما مستقیما به سرور های اصلی (آی پد) تلگرام متصل خواهید شد که طبق گفته ای سازنده امنیت Rahagram همانند نسخه اصلی تلگرام است و از این لحاظ اطمینان خاطر می دهد.

اطلاعیه در مورد اسپمر زدن گوگل پلی: Rahagram رهاگرام مورد تائید گوگل قرار گرفته و شما با نصب راحت تری رو به رو خواهید شد و همچنین بعد از نضب و چت شاهد حذف نا خداگاه رهاگرام از موبایل خود توسط گوگل نخواهید بود.


ویژگی های اصلی تلگرام رها گرام Rahagram :

– ویژگی ذخیره باتر: حالت ذخیره باتری با ضرف جویی 70 درصدی در استفاده شارژ باتری

– امنیت بالا و تضمینی: رهاگرام از سرورهای اصلی تلگرام استفاده می کند که امنیت بالا را به همراه سرعت عالی فراهم می کند.

– بدون داشتن تبلیغات: عدم موجود تبلیغات مزاحم و اذیت کننده (سیستم ضد تبلیغاتی)

– داشتن حالت روح و چت مخفی: امکان چت کردن به صورت مخفی با کاربر مد نظر با به کار گیری حالت روح بدون تیک خوردن پیام ها و آفلاین شدن

– تم ها مناسب و زیبا: داشتن تم های مناسب و سفارش سازی با قابلیت

– بسیاری دیگر از امکانات دیگر از جمله دانلود خودکار، تنظیمات سفارشی برنامه و …

 

منبع : دانلود رها مسنجر اندروید

  • aydin piri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی