زامیت | بازیهای بتل رویال و ورزشی

مرکز بازیهای فوتبال اندروید و بازیهای بتل رویال

مرکز بازیهای فوتبال اندروید و بازیهای بتل رویال

کلمات کلیدی
آخرین نظرات
  • ۲۴ خرداد ۰۱، ۲۱:۰۹ - aydin piri
  • ۸ مرداد ۰۰، ۱۳:۲۶ - aydin piri
    ممنون

برنامه Spotify

برنامه Spotify چیست؟
Spotify اولین پلتفرم پخش موسیقی با تعداد زیادی کاربر است. طبق آمار در سال 2015، این اپلیکیشن به نقطه عطف 60 میلیون کاربر (شامل 15 میلیون کاربر پولی) رسیده است که رقم قابل توجهی است. چه چیزی Spotify را به بهترین پلتفرم پخش موسیقی امروز تبدیل کرد؟
به موسیقی و پادکست مناسب گوش دهید
می توان گفت که Spotify در زمینه ارائه موسیقی آنلاین "پادشاه" است زیرا این اپلیکیشن دارای یک فروشگاه بزرگ موسیقی با بیش از 40 میلیون آهنگ است. همه دارای حق چاپ موسیقی با کیفیت بالا هستند. این برنامه به طور مداوم آهنگ ها و آلبوم های جدید را به روز می کند تا به کاربران کمک کند آهنگ مورد نظر خود را سریع پیدا کنند.

درست مانند سرویس های پخش موسیقی معمولی، می توانید هر آهنگی را با وارد کردن عنوان آهنگ، نام هنرمند یا نام آلبوم در کادر جستجوی بالای برنامه پیدا کنید. روی "نمایش همه نتایج" کلیک کنید تا برنامه کل نتایج جستجو را نمایش دهد.

در مقایسه با رقبایی مانند Apple Music یا Pandora، Spotify نسبت به رقبای خود فروشگاه موسیقی بزرگی دارد. شما می توانید آهنگی از هر سبکی مانند پاپ، EDM، هارد راک، جاز، کی پاپ و غیره را به صورت رایگان پیدا کنید. در نسخه رایگان، شما از آهنگ ها در حالت ترکیبی لذت خواهید برد، یعنی اپلیکیشن هر آهنگی که در ابتدا به دنبال آهنگی که جستجو کرده اید را پخش می کند و شما مجاز به انتخاب آهنگ های مورد نظر برای گوش دادن نیستید.
کشف کردن
بر اساس تاریخچه و عادات موسیقی شما، Spotify به‌طور خودکار آهنگ‌هایی را که ممکن است دوست داشته باشید پیشنهاد می‌کند و آنها را در فهرست پخش می‌نویسد. این لیست های پخش بر اساس ژانر و حالت مرتب شده اند. وقتی Discover Weekly را در بالا باز می‌کنید، آهنگ‌هایی را می‌بینید که هنوز گوش نداده‌اید، اما احتمالاً دوست دارید. به خصوص، هر زمان که هنرمندان مورد علاقه‌تان آلبوم‌ها یا آلبوم‌های جدید منتشر کنند، برنامه اعلان‌های فوری برای شما ارسال می‌کند.

مزایا و معایب
طرفداران:

1. سازگار بر روی تمام سیستم عامل ها. می‌توانید در spotify.com، نرم‌افزار PC یا Mac، یا از طریق برنامه‌های موبایل به موسیقی گوش دهید…

2. امکان پیشنهاد خودکار آهنگ های عالی. رابط کاربری خوب و آسان برای استفاده.

3. موسیقی با کیفیت بالا، آهنگ ها کاملاً دارای حق چاپ هستند.

4. برخلاف سیاست نتفلیکس، در اینجا ما یک طرح رایگان داریم.

معایب:

1. قیمت اشتراک حق بیمه بسیار بالا است.

2. از ویژگی نمایش اشعار پشتیبانی نمی کند. این ویژگی حذف شده است.

3. فقط در کشورهای محدود موجود است.

 

منبع : دانلود اسپاتیفای از گوگل پلی

 

  • aydin piri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی