زامیت | بازیهای بتل رویال و ورزشی

مرکز بازیهای فوتبال اندروید و بازیهای بتل رویال

مرکز بازیهای فوتبال اندروید و بازیهای بتل رویال

کلمات کلیدی
آخرین نظرات
  • ۲۴ خرداد ۰۱، ۲۱:۰۹ - aydin piri
  • ۸ مرداد ۰۰، ۱۳:۲۶ - aydin piri
    ممنون

برنامه گوگل مپ اندروید

Google Maps APK برنامه نقشه جهان است که یافتن مسیر شما را آسان تر از همیشه می کند. دنیای صاف در کف دست شماست، تنها با چند لمس ملایم، می توانید به هر جایی بروید.

معرفی نقشه های گوگل


برخی از ویژگی های برجسته Google Maps
Google Maps در حال حاضر قدرتمندترین برنامه نقشه برداری و ناوبری موجود امروزی است که در بیش از 220 کشور و منطقه تحت پوشش قرار دارد. مهم نیست چقدر تلاش شده است و چقدر زمان لازم است تا نقشه های گوگل غنی، دقیق و قدرتمند شود. من و شما که از مزایای بسیار خوبی از این برنامه بهره مندیم، فقط می دانیم که همیشه باید از آن هر روز، در سرتاسر زمین استفاده کنیم، گویاترین گواه بر راحتی و پوشش Google Maps در حال حاضر است.

نه تنها مکان یابی و مکان یابی آدرسی که توسط کاربر وارد شده است، بلکه Google Maps نیز ابزاری موثر برای ردیابی شما از طریق ترافیک ساعت شلوغی است که باید از آن عبور کنید، مکان هایی برای غذا خوردن در داخل و خارج از کشور پیدا کنید. این برنامه اطلاعات دقیق مُهرهای زمانی، موقعیت یابی حمل و نقل عمومی GPS را به هم متصل می کند و فهرست می کند و به شما امکان می دهد بدانید کجا هستید، چقدر فاصله دارید تا به مکان مورد نظر خود برسید.

فناوری هوش مصنوعی ادغام شده در برنامه Google Maps یک نمونه معمولی از سطح هوش مصنوعی فعلی انسان است. Google Maps می تواند به جستجوهای موقعیت مکانی قبلی شما بستگی داشته باشد و به طور خودکار پیشنهادهای قانع کننده ای را برای مقاصد بعدی ارائه می دهد.

و اوج آن چند سال پیش بود، زمانی که گوگل ویژگی نقشه های سه بعدی را اعلام کرد، نقشه گوگل واقعا یک انفجار بود. به دور از انبوهی از رقبای دیگر و نقشه های داخلی در هر کشور، اکنون تنها با یک مکان، مهم نیست چقدر مبهم، شما همچنان می توانید یک شبیه سازی سه بعدی از آن مکان را به صورت دست اول مشاهده کنید، و حتی همه چیزهایی که در مجاورت هستند به وضوح مشخص است. همانطور که در مقابل چشم دیده می شود

این ویژگی از نظر تجاری، تاریخی و اقتصادی معنادار است، اما نقشه های سه بعدی واقعاً انسانیت زیادی در جنبه انسانی دارد. اگر هرگز سربازی دور از خانه نبوده‌اید، نمی‌توانید تصور کنید که دیدن خانه‌تان و روستای آشنای اطراف چقدر معنی دارد.

  • aydin piri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی