زامیت | بازیهای بتل رویال و ورزشی

مرکز بازیهای فوتبال اندروید و بازیهای بتل رویال

مرکز بازیهای فوتبال اندروید و بازیهای بتل رویال

کلمات کلیدی
آخرین نظرات
  • ۲۴ خرداد ۰۱، ۲۱:۰۹ - aydin piri
  • ۸ مرداد ۰۰، ۱۳:۲۶ - aydin piri
    ممنون

دانلود بهترین نرم افزار رایگان برای اندروید

APK مشابه بسته های نرم افزاری دیگر مانند APPX در ویندوز مایکروسافت یا بسته Debian در سیستم عامل های مبتنی بر دبیان است. برای ساخت یک فایل APK ابتدا یک برنامه برای اندروید با استفاده از ابزاری مانند Android Studio[3] یا Visual Studio کامپایل می شود و سپس تمامی قسمت های آن در یک فایل کانتینر بسته بندی می شود. یک فایل APK شامل تمام کدهای یک برنامه (مانند فایل های .dex)، منابع، دارایی ها، گواهی ها و فایل مانیفست است. مانند بسیاری از فرمت‌های فایل، فایل‌های APK می‌توانند هر نامی که لازم است داشته باشند، اما ممکن است لازم باشد که نام فایل به پسوند فایل ختم شود تا به‌عنوان آن شناخته شود.

اکثر پیاده‌سازی‌های اندروید به کاربران اجازه می‌دهند تا فایل‌های APK را تنها پس از روشن کردن تنظیمات «منابع ناشناخته» که امکان نصب از منابعی غیر از منابع مورد اعتماد مانند Google Play را فعال می‌کنند، به‌صورت دستی نصب کنند. ممکن است به دلایل زیادی، از جمله در طول توسعه برنامه‌ها، نصب برنامه‌هایی که در فروشگاه یافت نمی‌شوند، یا نصب نسخه قدیمی‌تر یک برنامه موجود، این کار را انجام دهد.

منبع : دانلود برنامه اندروید مود شده

  • aydin piri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی